Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Hva synes dere om Emmaljunga scooter? Ser det er kommet en ny 2010-modell, med større handlekurv. Et alternativ når man er møkklei av simo kombien sin?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har den, er kjempefornøyd med den. Særlig den nye handlekurven,har vært plaget med at de knirker noe vanvittig på de eldre modellene. Har prøvd en god del sportsvogner,og har vært mest fornøyd med Scooteren av alle sammen Har den i Royal Blue nå,og den er kjempefin.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 vi er også veldig fornøyde med scooteren vår:) det er utrolig god å trille, og det er utrolig hvor mye man får plass til i den;)
propella Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg synes 2010 modellen er blitt veldig mye finere, et mye penere design. Skjønner at du har lyst på den
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Jeg har hatt 08 og 09 modell. Har nå 2010 modellen. Er kjempefornøyd. Har vell alltid vært fornøyd med vognen, bare irritert meg litt over den lille handlekurven. Men den har jo blitt større nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå