Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Gjengangeren her er appelsin (kan jo bruke mandarin/klementin også), mango og banan og så med knuste valnøtter oppå )
annki83 Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 trenge ingen oppskrift til frukt salat. hiv oppi det du liker. jeg liker godt å ha litt kesam vanilje til frukt jeg syns er godt å ha i er eple, pære, banan, mango, kiwi, appelsin, drue.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har i alt jeg synes er godt: Appelsin, eple, pære, banan, druer og kanskje litt nøtter. Det som gjør den ekstra god er om du har på vaniljeyoghurt og litt kanel:)
Tre jenter søte små Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2009 Ja, jeg tenkte mest på "sausen" som er til
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Fruktene varierer, men vi lager alltid saus av saften av appelsiner,litt vaniljesukker, litt sukker og noen dråper sitronsaft.. Har det over salaten og lar det stå i kjøleskapet ca 1t. Nydelig...
FrøkenSprøken Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Den beste "sausen" synes jeg er ferskpresset appelsinjuice. Enten Bramhults eller den de har på Kiwi. Eventuelt sukkerlake, men jeg liker faktisk appelsinjuicen bedre. Har gjerne kesam eller vaniljeyoughurt til:) Og sjokoladebiter! Mmmmm:) Av frukt bruker jeg grønne epler, røde epler, banan, appelsin, pære, lilla steinfrie druer og evt. andre frukter jeg liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå