adI Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg gikk inn i uke 7+0 i dag, og føler meg veldig lite gravid...Var på innvendig ul på mandag, og fikk da se det bankende hjertet..men føler meg redd hele tiden likevel for at noe skjer.. Er det andre som ikke har særlig med symptomer? Mistet en gang for snart 5 år siden, og angsten er der nok på grunn av det...
Sunnybeach4gull :) Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Du e i uke 8 imårn Ville bare si at når man e kommen så langt og atpåtil sedd et bankanes hjerte, e d stoooor sjanse for at d går bra Prøv heller å bruke energien din til å tenke positivt!! Du e jo kjempe heldi som ikke ligg å spyr eller daue av brøstspreng
adI Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg var 6+6 i går, så er 7 i dag. Kanskje det ikke skal stå 7+0? Ja, jeg tenker at jeg er heldig, men tenker også samtidig at jeg gjerne kunne tenkt meg å vært kvalm bare for å være sikker på at alt er bra, hehe. Men krysser fingrene for at alt kommer til å gå bra
Sunnybeach4gull :) Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Du e 7 uker ja, men imårn e du i din uke 8 Skjønne dæ, men tru mæ - kvalme betyr ikke at alt e bra. Har sjøl mista 10 ganga, å har vært svært kvalm nån av gangan. Lykke til så mye )
mama73 m/tre søte små Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er i uke 7, og har ingen symptomer i det hele tatt. Har også hatt en spontanabort tidligere, men også et fullgått svangerskap:) Kjenner også at jeg er litt engstelig og skal på ultralyd i neste uke, men samtidig så er ALLE svangerskap forskjellige. Jeg kan ikke si at jeg lengter etter å være kvalm heller, men skjønner tankegangen;) Men husk at du har sett et bankende hjerte, og det er, som det bli nevnt her, veldig liten sjanse for at det skal gå galt! Til opplysning så vet jeg om mange som har opplevd helt ulike svangerskap med nr 1 og 2, så klamrer meg til at jeg nå skal være en av de heldige, da jeg var kvalm i hele forrige svangerskap..! Lykke til:-)
amare Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 HEi! hvorfor skal alle dere på UL så tidlig?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 D e IKKE normalt med tidlig ul, sjøl om man har mista en gang. D e ingen større risiko for å miste en gang til. Kan ikke snakke på vegne av de andre, men æ ska på ul fordi æ har mista gruelig mange ganga. ska egentli annahver uka på ul, men har valgt å dra 1 gang - helt i slutten av 1.trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå