Gå til innhold

Så innstilt denne gangen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....men da blir jeg jo bare dobbelt så skuffa. Men av en eller annen grunn så tror jeg så veldig at den sitter denne gangen. Men er for tidlig å teste, IKM 06.11 så får prøve å vente litt : ) Krysser fingrene : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja skjønner :) men vær positiv nå, og ta heller skuffelsen viss den skulle komme.. Jeg har IKM ca 08.11, så får håpe ingen tante kommer til oss!!!!!!!! lykke til :)

Skrevet

'Ikm 2 nov. Og eg e heller den som vil håpe litt ekstra og ta skuffelsen den dagen den kommer. Kommer mensen har en jaffal eggløsning! Etter ett års el-jakt ser det ut til at eg endelig komme inn i rytme her! :D

Og har hatt en kjempefeeling siden tanta endelig kom så eg fikk starte ny pp. Rart..hehe. Blei overlykkelig av tanta liksom!? "Yes!!! Nå ska du se det går!!" følelse.

Så me får heller trøste hverandre skulle magefølelsen vår ta heilt feil!!!! Spise en halv liter is eller noe og skrive oppmuntringer :D:P

*fingre kryssa!*

Skrevet

"Kommer mensen har en jaffal eggløsning" -

Man får mensen selv om man ikke har eggløsning :-)

Skrevet

Har ikm 08.11:)

Har hatt en del murring.. og idag er jeg skikkelig av i magen og ondt i korsryggen.. Kjenner dere noe?:)

Skrevet

Joda, men hvis den kommer sånn noenlunde regelmessig så er jo det høyst sannsynlig at en har eggløsning. Prøvde bare å si det litt kortere. Hehehe..

Skrevet

bra innlegg drømme stress-less, da er vi optimister så ofte vi klarer:)) håper magefølelsene til oss alle stemmer :)) og jeg skal lete fram en slags magefølelse hehe ;))

Skrevet

jeg har ikm ca samme tid, kjenner stikninger nederst i magen på en av sidene om gangen, betyr det at eggl holder på fortsatt eller? hadde eggl man/tirs i følge cb test..

TVI TVI :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...