Gjest sug lut Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Ja, det er dødskult - bestill så du får plass i familievogna, dvs halve vogna er sitteplasser, en fjerdedel er lekerom og siste fjerdedel er to små kupeer for folk m barnevogn (har også flaskevarmer etc) og rullestolbrukere. Anbefales.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 venninnen min gjør det stadig vekk (jeg bor jo i oslo, så hun må jo besøke meg ) men hun ungår den vognen sug lut snakker om, fordi hun ikke liker andre sine barn. og det går alltid utmerket.
Gjest sug lut Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Andre sine barn har den fordelen at de underholder ditt eget.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 ja, jeg er enig med deg. hun er derimot ikke det. for de bråker... hehe.
Gjest sug lut Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Og hun har jo rett - men med litt flaks er det ikke dritunger i vogna.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 ja det har vi, vi hadde plass for barnevogn og det var i nærheten av familievognen med lekerom, så vi var en del der med lekerommet å vesla stooor koste seg der:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Vanligvis er det sånn som de andre beskriver, men en gang kom jeg på et gammelt tog der vi var i egen kupé uten noen leker, bare med stellerom og plass til vogn. Ordentlig kjipt. Det var i tillegg somletog som tok lenger tid. Så sjekk før du kjøper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå