Gå til innhold

Det med livmorhalstappen! Trenger litt hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å kjenne litt på tappen innimellom. Og nå er tappen langt oppe i sjeden. Litt bakovervendt, den er litt myk, med hard inni.. Men det jeg ikke skjønner er hvordan jeg kjenner om den er lukket eller ikke? Noen som kan prøve å svare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på tuppen kjenner du enten ei grop (dersom du aldri har vært gravid før) eller en sprekk. (min føles som en sprekk til tross for eg aldri har født..detaljer..hehe)

Er den lukka kjenne du enten bare en liten "dump" på tappen, (du kjenner liksom hvor det pleier å være åpent), eller ingenting. Like vanlig begge deler. :)

Du må nesten bare vite åssen din e når den e lukka. Eg sleit mye, for trodde tappen var åpen konstant. Hehe..da skjønte eg at tappen min bare ikkje e så "effektiv" helt på tuppen, så kjenner det på konsistensen i steden.

Skrevet

Takker for svar! :-) Jeg skjønner liksom ingenting jeg.. For eneste som passer er jo under tidlig graviditet i følge pernille.info.

For før EL, etter EL. før/under mens så skal den jo være hard- det er den ikke.

Og under EL skal den være sentrert i sjeden, det er den jo heller ikke..

Så eneste som passer er jo tidlig graviditet..

Hmm.. *Håpe håpe*

Skrevet

...det e desverre veeeldig individuelt denne tappen. Min e som oftest (mellom el og tr, og tr og el) sånn halvveis liksom..midt i og halvmykhard.

Harkje hatt gravidtapp ennå jaffal!

Skrevet

Også kjenner eg på tappen når mensen kommer. Et par timer før, DA blir den knallhard. Hehe..Det e eineste gangen i syklusene mine eg har hard tapp. Samme med el...har bare el tappen ei lita stund. (vet me sexa under el tappen denne gangen så håper inderlig eg og denne pp'en :D )

Krysse fingrene for at din tapp e "typisk" tapp!!! :D :D:D:D Snill tapp og følger reglene og sånn :P

Skrevet

hehe, ja. Jeg er kjempe spent nå :-)

Men jeg kjente på tappen nå nettopp, og jeg tror mest sannsynligvis så er den lukket!! Og den er langt oppe i sjeden, at jeg hadde problemer med å nå den! Å det skal den jo ikke være før/under mens?!! For jeg kjenner ikke noe stort hull.. Og det er 4 dager til IKM! Det må jo bare være et godt tegn??

Hvordan går det med deg drømme? Har fulgt litt med deg skjønner du :-)

Skrevet

Høy lukka, liten, mykaktig(?) tapp..høy temp...el-slim lignende greier?! Nei eg skjønner ingenting..hehe...

Enten el den 19'de eller den 25'de får eg beskjed om....tvile på det va 25'de for da var tappen lavere og større...hardere..så.. Jaaaaja!

3 dager til første ikm :P Hehe. Går an å bli sprø av mindre.. *sukk*

Vil ha positiv test!! Men har bestilt meg noen flere da..sånn i tilfelle. Hehe. Haate å vær uten tester :P Kan godt la vær å teste, men eg må ha klar liksom..i tilfelle. Hehe..

Siste uka før eg får mens, så pleie tappen min å være sånn midt på treet på alle områder (halvhard, halveis nede/oppe, kjenner hvor hullet skal være liksom).. så! Me går for at høy tapp e braaa!! :D

Skrevet

Det her måå jo bare love godt!!

Krysse fingrene for oss begge!! Når skal du teste igjen?

Skrevet

Ska liksom holde meg til mandag da. Hehe.. MEN! OM eg klarer det får være en annen sak!! Huff........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...