Gå til innhold

Da takket jeg nei til vaksinen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde jeg også. Jeg var trolig en av ytterst få som forlot fellesvaksineringen, uten å ta ta den. Jeg fikk der snakket med en lege, som anbefalte meg å vente litt før jeg evt vaksinerte meg, ettersom jeg er så usikker. Ho anbefalte meg å snakke med min fastlege om dette, ettersom han kjenner min helse og dermed bedre kan anbefale meg noe. Det er ellers ikke utbrudd her enda. Men jeg er generelt i god form og lungene har ikke mindre plass foreløpig.

Skrevet

jeg er også lettet over avgjørelsen min om å takke nei til vaksinen....føler meg mer og mer sikker på at det var det riktige valget.

og, jeg kan også ombestemme meg ved en senere anledning selv om jeg ikke tror det kommer til å skje :-)

Skrevet

Samme her!

Etterhvert som flere tar vaksinen kommer det jo frem flere bivirkninger. I tillegg alle de stoffene det snakkes om, som kan "fremkalle" det ene og det andre i ettertid (om man er uheldig). Tør ikke sjangse på det med mitt ufødte barn. Satser heller på gode rutiner mtp. håndvask og ellers enkle forhåndsregler for å unngå smitte.

Bare som en ekstra bekreftelse på at vi har valgt rett legger jeg ved denne linken fra dagens Dagbladet:

http://www.dagbladet.no/2009/10/30/nyheter/helse/utenriks/sveits/svineinfluensa/8804685/

Lykke til videre, og hold dere friske damer! :D Dette går bra!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...