Lotta2010x2012 Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Har de to siste dagene skjent leamus eller sånn boblemde følelse i nederste del av megen, nærmere lysken. Hadde det et par ganger i går, men også nå nettopp. mest på den ene siden, men nå var det mere mot midten.Ganske merkelig, men morsom følelse, hehe:P Noen som har kjent dette i forbindelse med graviditet? Jeg tror ikke det har noe med det å gjøre altså, men må jo spørre, kan ikke huske å ha kjent sånnt før..
*jente2010&jente2013* Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har opplevd dette:) Det var desverre ikke i forbindelse med graviditet, men morsom følelse ja(",)
LillePersille88 ? Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde noe slikt etter jeg mistet i MA. Var jo på sykehuset og greier for å bli kvitt fosterproduktene. Jeg begynte jo å tro at jeg faktisk ikke hadde kvittert, og at fosteret fortsatt var der inne. Hehe:P Men det var jo borte. Det var i alle fall en rar og morsom opplevelse;D
Diva68 Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Ja, jeg har følt dette helt i begynnelsen av svangerskapene mine, har 2 fra før. =o) Og nå prøver jeg å bli gravid igjen og følelsen er slik du beskriver i magen, litt sommerfugl, boblende og litt "trykk"....egentlig skal jeg ha mensen iløpet av et par dager, noe jeg selvfølgelig håper uteblir! Kanskje du er i lykkelige omstendigheter? Lykke til! =o)
Lotta2010x2012 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2009 Takk for det! Håper så sinnsykt at det er vår tur!! Kjente det i dag en gang også, så blir utrolig spennende det her;) Halsbrann i et par dager har jeg også hatt, og ikm til tirsdagen ca. Gru-gleder med:D Håper spiren sitter for deg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå