Gå til innhold

Gravid? Flere som har hatt disse symptomene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen for tre dager siden, men ingen tegn på den enda. Har i det siste hatt en del stikkinger i magen eller hva jeg skal kalle det. Aldri hatt dette før. Er mest på venstre side, men varier litt.

Har også hatt en del melkehvit utflod som nærmest er som lotion. Jeg har egentlig aldri hatt så mye utflod og aldri som dette.

Er generelt sliten og trøtt hele dagen, noe jeg heller ikke bruker å være.

Testet to dager før jeg skulle hatt mensen pga store mistanker, men viste negativ. Bruker heller å oppleve at mensen kommer før ventet enn at den kommer senere. Klarer bare ikke helt å forstå meg på kroppen min denne måneden her.

Noen som har noen råd eller vet noe mer om disse symptomene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt en test til jeg i morgen tidlig! Men det kan jo tyde på at det er noe på gang:)

Lykke til, håper det for din del:D

Skrevet

Ta ny test :-) Nå er du jo på overtid :-)

Lykke til :-)

Skrevet

Henger meg på de andre: ta ny test i morgen-höres jo veldig lovende ut :-)

Jeg hadde stikkinger i går og i for i gårds, men nå er det borte (desverre).... IKM er mandag (tror jeg).

Skrevet

Skal ta en ny test i morgen tror jeg ja. Får se hvordan det går. Hvis det er noe så er det i allefall ikke planlagt, hehe. Har en del år igjen på skole osv også, så vet egentlig ikke hva jeg håper på akuratt nå.

Håper for deres del at det klaffer for dere denne måneden! :) Er så irriterende å gå rundt å ikke vite, bare gjette. Skulle gjerne ha skrudd tiden litt fram til tider, bare for å se hva som skjer.

Skrevet

Det vil nok vises på en test om du tar den i kveld også hvis du ikke drikker så mye på en liten stund. Du er over tiden, og da skal det egentlig ikke spille noen rolle når på dagen du tester.

Er du gravid, så prøv å gled deg over at du faktisk kan få barn, selvom det kanskje ikke er den beste tiden for deg å få barn. Noen ganger går ikke ting helt som planlagt, men hvis du ønsker deg barn engang, så får dere det sikkert til:) Lykke til!

Skrevet

Jeg har IKM i dag, men TR har ikke dukket opp foreløpig. Har slike stikkinger jeg også og det føles ut som puppene mine skal sprenge. Det kan være være TR som bygger seg opp også, så jeg har ikke så altfor store forhåpninger ennå.

Skrevet

Noen som vet om den type melkehvite lotionaktige utfloden kan være et tegn på noe egentlig??

Skrevet

Det kan være et tegn ja på graviditet ja:)

Har du testet???

Skrevet

Har ikke sjans til å få tak i test før i morgen, så må nok vente :)

Ingen mens dukket opp enda og symptomene er fortsatt der, så får bare se hva testen viser. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...