Gå til innhold

det gikk galt igjen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vennen min, og velkommen hjem igjen. Turen ble jo ikke helt som du hadde tenkt deg, men håper du fikk et par fine dager allikavel. tenker på deg hver dag. Stooor nattaklem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk jenter:)

Dere er jo abre så søte og gode!

Nei turen ble ikek som jeg hadde tenkt, men hadde det da koselig likevel:) Har heldigvis en fantastisk familie som vet å ta vare på meg og særlig min svigerinne (som har vært min bestevenninne siden vi var 16 år) som bare gjorde alt riktig da jeg brast. Hun leste meg som en åpen bok om at jeg hadde en tung dag og da jeg knakk, så ga hun meg verdens beste knuseknaseklem og gråt sammen med meg og ble så lei seg og sinna over hvor urettferdig dette er. Hun selv har 3 barn, hvor 2 var "uhell" som hun sa og nå hadde hun virkelig fått perspektiv på hvor heldig hun har vært. Vi snakket litt om at det handler ikke om urettferdighet egentlig, men at det gjerne føles slik for min del akkurat nå. Fikk snakekt MYE med henne om alt egentlig og det var også veldig godt, for vi har hatt litt for dårlig kontakt de siste årene. Nå føler jeg at vi har det gode forholdet vi alltid har hatt, så alt dette vonde hos meg har i alle fall ført med seg noe godt også:) Og hun selv hadde blodpropp i sommer, så jeg tror vi begge har fått litt perspektiv på det å ta vare på de man har....

Det går faktisk veldig bra med meg nå; jeg trenger egentlig abre noen SVAR på HVORFOR nå jeg..... Gyn er tilbake på jobben i dag og jeg håååååper at jeg hører fra han i løpet av dagen.

Stor kem tildere herlige jenter:)

Skrevet

Stor og varm trøste- og oppmuntringsklem til deg, Maddemor!!

Heier på deg på vei til 1. trim. ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...