Gå til innhold

det gikk galt igjen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet med digital i går, ikke gravid, ny test i dag, ikke gravid. Men fortsatt ingen tr, så kjøpte nye cb + kom svakt kryss, svakere enn på tirsdag og begynte å blø rett etterpå. Så dette var nok en tidlig sa som jeg aldri ville ha oppdaget hvis jeg ikke hadde hatt testefest. Så nå er jeg bare vannvittig lei meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er på mob, så litt vanskelig å skrive. Jeg ringer legen i morgen el mandag for å få sa i papirene mine for evt senere utredning hvis dette skjer en gang til. Holder meg unna bim noen dager nå tror jeg. Klem

Skrevet

Å neiii :(

*holde godt rundt og gir stooooooor klem*

Skrevet

Nei og nei kjære deg Maddemor. Så utrolig trist! Håper du har din kjære hos deg og at dere kan søke trøst hos hverandre. Ta en pause fra bim om du trenger det. Du vet hvor du finner oss. *lang varm trøsteklem til dere*

Skrevet

Nei å nei !!! Noe så urettferdig !!!

Er vel egentlig ikke så mye å si... Håper du kommer deg til igjen raskt... Nå kan d bare gå oppover !!

*klem*

Skrevet

å, neeei, hva er det du sier? Nå ble jeg oppriktig lei meg på dine vegne. Skulle ikke vært lov! Livet er jammen i meg urettferdig!

Det er som du sier, at du hadde ikke oppdaget det hvis det ikke var for testene, men man blir like lei seg likevel. Er så stor fallhöyde fra å være i lykkerus til å oppdage at det ikke stemmer likevel. Noen ganger kunne jeg önske meg tilbake til tidligere generasjoner der man ikke var så langt fremme på alt mulig. Det blir på godt og vondt egentlig.

Du skal ha for at du er en så utrolig optimistisk person-det har jeg skjönt av innleggene dine tidligere. Du er en person som gjör andre glad :) Håper du får tilbake motet om ikke så lenge, men skjönner at det blir mye fölelser nå.

Jeg törker en tåre for deg... Håper jeg ser deg snart her inne igjen.

Stor klem fra

Skrevet

Snufs.. At det er mulig, noe så urettferdig! Kjempeleit å høre Maddemor, jeg finner ikke ord. :( :(

Håper du har noen gode trygge armer å krype inn i. Som Så gla' sier; du vet hvor du finner oss når du er klar til å komme tilbake.

Varm klem!

Skrevet

Kjære kjære maddemor så leit! STOR KLEM

Skrevet

Maddemor, dette var veldig trist å lese... Ønsker deg all mulig lykke til, og vi skal jammen hoppe inn på 1.trimester alle sammen sammen snart, tror jeg - og der skal vi VÆRE også! Klemmermasse!!

Skrevet

utrolig trist å lese:( Sender deg en varm klem..ja ta deg en pause herfra nå, det er nok godt.. Men hold motet oppe. Du vil klare det..:)

*Trøsteklem*

Skrevet

Huff føler med deg, god bedring- ikke gi opp:)

Klem

Skrevet

Åååånei! Føler så med deg, kan ikke forestille hvordan det er å miste igjen! Håper det går bra med deg og dine, og at du ikke gir opp! God klem!

Skrevet

Åååååååååååååå.

Så utrolig trist.

Sender deg en stor trøste klem

Skrevet

Åhhh.. så trist å lese.

Sender en trøstende klem...

Skrevet

å nei:( det var kjempe trist å høre:(

sender deg mange trøste klemmer

Skrevet

Huff.. nå ble jeg skikkelig lie meg på dine vegne :( Sender deg masse klemmer. Kanskje greit å ta seg en liten pause ja.

stor klem fra carina

Skrevet

Å, nei! Det var veldig, veldig trist å høre! :( Føler med deg, maddemor..

Skrevet

Hei Maddemor, vil gi deg en stor trøsteklem! Samtidig ønsker jeg å oppmuntre deg til å søke en spesialist. Jeg har selv opplevd dette og har vært hos spesialist før uten å komme noenvei... Men i dag var jeg hos Klinikk Hausken, en time jeg har ventet på siden sist SA. Nå var jeg så heldig å være gravid når jeg møtte opp til utredning i dag, og jeg har blitt sendt hjem med to ulike medisiner i dag!! Nå ble det litt om meg, men jeg føler det kan hjelpe deg. Du skal ikke måtte oppleve dette flere ganger! Nå vet ikke jeg hvor du bor, men jeg kan absolutt anbefale Klinikk Hausken. Jeg har vært på utredning før hos Volvat og det kan ikke sammenlignes med Klinikk Hausken! Klinikk Hausken holder til i Haugesund.

uansett, lykke til, håper det blir spire på deg snart!! Trøsteklemmer deg litt :)

Skrevet

Kjære Maddemor.

Så utrolig leit dette var da. Men én ting: hadde du testet med CB Digital tidligere, og fått "gravid"? De analoge testene kan være ganske upålitelige...

Jeg opplevde nemlig noe lignende forrige måned, testet to positive tester, vanlig CB, og var lykkelig gravid i en uke før det plutselig en morgen kom masse blod.

Jeg ble først kjempeleimeg og tenkte "herregud, abort nr 3, det betyr habituell abort!" Det kunne ikke kommet på et dårligere tidspunkt heller, da jeg var på vei til flyplassen for å være borte hele uka på jobb. Men, så kjøpte jeg for sikkerhets skyld en CB digital test, som sa "ikke gravid".

Og jeg ble fortalt at hadde jeg vært gravid, ville hcg-nivået fremdeles vært så høyt at jeg ville ha testet positivt, noe jeg altså ikke gjorde.

Trist uansett, men bedre å ha fått defekte graviditetstester enn å abortere!

Jeg forteller dette fordi jeg lurer på om kanskje det kan være at det samme skjedde med deg? Ville ikke testen fremdeles sagt "gravid"?

Uansett vet jeg hvor trist dette er. Jeg føler virkelig med deg, og håper du klare å slappe litt av i helgen. Det blir vår tur også, det er jeg helt sikker på.

Stor klem til deg

Skrevet

Åh maddemor... huff og huff og huff. Ikke nå igjen!

Neste gang må du la testefesten være og bare la tiden gå til over ikm... lett å si det vet jeg.... man da slipper du kanskje sånne nedturer.....!

Masse, masse go'klemmer sendes din vei!!!! Kleeeeeeem!!

Skrevet

Nei og nei - dete var superkjip lesing søte deg !!!!

Hadde troa på dette nå altså.

Ta kontakt med lege (hvis du kommer igjennom i disse ekstreme tider, kanskje bedre å ringe en gynekolog enn fastlegen akkurat nå?)

- og be om å få komme og få målt hCG til uken ?

Siden du får så mange forskjellige tester ?

Lykke til - kommer til å savne deg her inne til du kommer tilbake.

(prøv å se positivt på det - nå rekker du å få vaksinen først og slipper å bekmre deg for abort pga den neste gang iallefall)

Skrevet

Kjære kjære Maddemor.......

Nå ble jeg utrolig lei meg......vanskelig å finne ord som passer liksom:/

Har vært noe dager i København, og var ikke dette jeg ville lese når jeg kom tilbake.......men livet byr på med- og mye motgang synes jeg noen ganger.....

Vil bare gi deg en varm trøste klem og håpe du er snart tilbaek her igjen.....

Varm klem fra meg:)

Skrevet

Så kjempekjedelig Maddemor. Dette var trasig:-(

Men det samme skjedde med nå denne pp.... blør ut smålveringsklumper.....(sorry detalj) er fryktelig neffor selv......

Jeg hadde ikm i morgen og begynte å bø onsdag....

Vi får holde humøret opp, men jeg vet det er vanskelig.

tvi tvi!!

Skrevet

Tuuuuuuuuuuusen takk for all støtte jenter" Dette varmer virkelig!!!!!!

Nå husker jeg ikke alle spm her inne, men jeg er helt sikker på at jeg var gravid og at dette var sa, 5 positive tester og svakere postitiv test rett før blødningene begynte, 2 dager etter IKM. Store blodklumper som kom ut fredag og lørdag sammen med kramper i magen.

Fikk snakket med fastøegen i dag og registrert SA i journalen og vi avtalte at jeg skal prøve å komme meg til gyn snart for 3 kjappe nå i år ble for tøft for meg. Jeg orker ikke å måtte gjennom en SA til før jeg får utredning på HVORFOR....

Var nok både dumt og bra at jeg hadde testefest for da visste jeg i alle fall om SA og fikk det registrert, men nedturen ble jo større så klart.

Tar 1 dag om gangen nå og så er jeg vel klar for prøving igjen mot neste helg hvos syklusen er i orden igjen.

Go-klem til dere alle.

Skrevet

Det var godt og høre fra deg kjære Maddemor:) Tenkt masse på deg.....

Godt og høre du får hjelp og oppfølging, stå på kravene jente og ikke gi deg. Ta ikke et nei for et nei, selv om man er følelsemessing sliten og utkjørt akkurat nå:) Det er din kropp og deres fremtid det gjelder.....

Stor varm klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...