Gå til innhold

da har verden falt i grus for min del....

Anbefalte innlegg

mensen kom som fryktet i gårkveld....og p.g.a. julestengt må jeg da vente til januar med nytt forsøk.....ble mange tårer i natt og idag på jobb.....orker ikke dra på spinning i dag heller....faen kan det være med den.....har trent nok med å støvsuga og vaska hus her i 2 timer til gjestene kommer som skal være hele helga.....er bare så trist og tung til sinns nå.....frykter at min tyngste frykt blir en realitet....at jeg ikke får flere barn.....så da vet dere det.....snufs

Fortsetter under...

Stakkars deg...

Vet altfor godt hvordan du har det....samme båten...venter og besøk, men synes de kan ta husvasken denne uken...

Det gjør så vondt så vondt...Det svir i kroppen av skuffelse...

Sender en klem men vet at lite hjelper akkurat nå....

Det er så fælt at man nesten ikke tror at det er mulig...

Det er en vond følelse, og når den er her, så ser alt mørkt og trist ut!

Dessverre sitter jeg også i samme båt som deg, den helsikkens mensen kom og mitt 2.forsøk gikk i vasken.

Selv om jeg syns det er vanskelig å se framover, får vi bare prøve så godt vi kan. Vi får håpe at det skjer!

Sender deg en god trøsteklem;)

Åh, så trist da.. Det var jo ikke slik det skulle gå!! Føler virkelig med deg akkurat nå!! Det er så trist å få den veldig lite inviterte tanta på besøk mnd etter mnd.. Håper du klarer å kose deg litt i helga og at du blir klar for nytt forsøk i 2010..

Stor trøsteklem fra natta!!

Annonse

Bli lei meg på alle deres vegne jeg ja.

Dere som tester negativt :/

Men dere må ikke gi opp noen av dere.

Før eller senere er det deres tur til å lykkes.

Prøv å legg dette forsøket bak dere,,å se fremmover.

Dette SKAL bli greit til oss alle.

Trøsteklæmmer fra meg

Har vært der selv...mange ganger.Det er fryktelig tunge dager...og man ser intet lys i tunnelen...med det første...

For mange er veien til ønskebarnet lang, men vi når målet til slutt på den ene eller andre måten.

Men nå skal dere ta vare på hverandre disse tunge dagene, det er lov å sørge - og kanskje d skal bli godt å få rensket opp kroppen så den er klar til ny giv i 2010.For ditt år er 2010, det føler jeg på meg!

Tenker på deg og sender deg mange trøsteklemmer...

Annonse

tusen takk alle sammen.....var og tok blodprøve på sykehuset idag.....kan dere hjelpe meg litt der....var for å sjekke eggreservene/sjekke hvordan jeg responderer på stimulering.......????har neoen av dere vært borti dette?????hvorfor sjekkes det........har jeg attpåtil få egg liskom er det det som er greia....

Så synd at det ikke gikk denne gangen,kaffeplante!

Det er en helt grusom følelse.Jeg fikk mensen i går så jeg vet hvordan du har det nå!

Synd vi må vente helt til januar...jeg har 2 på frys,så jeg håper de tåler tininga!

Lykke til videre!håper det snart er vår tur!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...