Gå til innhold

Jeg ringte tarotkongen jeg!:-p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte ikke å dy meg:-)hehe

Jeg skal ringen igjen om et par uker å høre hva han sier da.

Han tok telefonen med en gang og jeg sa at jeg prøvde å bli gravid og da sa han; ja det ser jeg og at jeg ikke fikk det til.

Så jeg spurte hvorfor jeg ikke ble gravid og da sa han at det er fordi jeg stresser med det så alt lå i hodet mitt for det var ikke galt med meg eller sambo.

At ligger i hodet mitt det tviler jeg ikke et sekund på en gang for jeg er så deprimert, lei meg og bitter for at jeg ikke får det til.Går å små-griner minst en gang om dagen.

spurte hva jeg kunne gjøre for å slappe av og han sa at det kom til å bli vanskelig fordi det sitter i hodet men vi burde helst ha sex tre ganger om dagen! Yeah right!

orker så vidt 3 dager etter hverandre:-p hehe

Han sa at det var ikke de tre gangene om dagen som gjorde meg gravid men da slappet jeg bedre av og da ble jeg lettere gravid.

så det var det som skulle til for at jeg ikke stresset.

Han sa at jeg hadde el 15-18 dager etter mens.

Det kan jo stemme ganske bra når jeg nå har en syklus på 33 dager eller kanskje mindre.

Syklusen min var sist gang på 35 dager og 33 nå så den kan jo bli enda kortere for den har jo bare blitt kortere og kortere de siste månedene.

Han sa at jeg iallefall kom til å bli mor til først en gutt og så en jente seinere:-)

men som sagt så skal jeg ringe igjen seinere å se hva han sier da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...