casiha Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Heisann Jeg tenkte å lage julekalender til mannen min i år. Har dere noen forslag på hva jeg kan kjøpe som ikke er så dyrt ? Har kommet på noen selv : Flaxlodd deodorant boxer shorts sigar sjokolade godter julehefte/blad sokker mini flaske me konjakk minnepenn til data lapp med feks massasje fra mæj Noen som har noen flere forslag ? Har lyst å finne på noen artige gaver også
så gla' Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Ei kasse med forskjellig juleøl (24 i ei kasse) :-D (eller vanlig) om han er glad i øl da. Det skal kjærsten min få. En for hver kveld i hele desember. Pakker hver flaske inn og henger ved noen gode ord for hver dag :-)
casiha Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2009 Mannen min er mer konjakk drikker..men det var et godt forslag Øl vil han sikkert ha uansett i julen til mat å sånt.. Kanskje jeg kan kjøpe di der mini konjakkflaskene ( som det er nok til akkurat 1 glass) så får han 1 konjakk hver kveld
FrøkenSprøken Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Så snill er jeg ikke;) Liker tanken, men det er aaaalt for mye mas! (Kan dere passe på så ingen andre menn finner ut at det finnes koner som gjør slike ting?)
så gla' Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Hi, hi...jeg liker å skrive små kosebeskjeder til kjærsten min jeg. Trenger jo ikke skrive alle på en gang. Ta de når de faller ned i hodet :-) Lage egne kort med kosemeldinger. Sette seg ned en stille kveld. Ta et glass rødvin eller kaffe og cognac. Da kommer kosemeldingene på løpende bånd, og jeg er sikker på at gevinsten blir stor! Småflasker med konjakk vil jeg også ha i min kallender :-D Si det til kjærsten min (Hvis jeg ikke får positiv test før 1. des da)
nybegynner07 Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Mulig det er litt for femi for mannen din, men jeg gikk innom et parfymeri og fikk prøver på fuktighetskrem og godlukt. Han reiser en del så det falt i smak... Han likte også fotballeffekter for eksempel nøkkelhank.
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Likte ideen med en kasse øl! Den vil falle i smak i huset her også
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 God ide det med 24 øl, men da må jeg ha kalenderen i kjøleskapet... hihi.... han liker best iskald øl... Tenkte jeg og skal overasske mannen med en kalender Var masse gode ideer her.. men min skal reise på jobb den 16 desember og kommer ikke hjem før i januar en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå