paper Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 andre som får den etter noe tid?? Iflg.min beregning er det rundt 5 dager til ikm.men er usikker. Testa idag(ikke morgenurin),og etter leeenge kommer det en tynn strek,akkurat som en sytråd opp..pussig.det har jeg aldri opplevet.. ANYONE???
ms.førstegang Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Mange som har fått det her inne uten å være gravid.. Desverre. Test med en annen test du :-)
Mokimok Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har også fått en supersvak sytråd på min cb i dag.... holder på å bli gal av å vurdere og tenke.... nå har den ligget ganske lenge, og det er akkurat som jeg såvidt kan skimte en et litt bredere felt til høyre for sytråden.... må bare jekke meg ned, og gå ut fra at jeg ikke er gravid... inne på SM er det kjempe mange som har opplevd disse sytrådene på cb-testene. Dårlig i grunnen... får jo DE forhåpningene *rabla*
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Husk at du må ikke lese av den etter 5 min, da kan det komme strek fram uansett ! MEN håper jo for din del at neste test er sterke MASSE LYKKETIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå