Gå til innhold

Hvordan går det med treningen?

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+4 og driver å psyker meg opp til å bli mitt gamle sporty-jeg og merker at jeg er ganske sløv og sliten. Prøvde å jogge litt i går - det gikk relativt dårlig - har jo ingen kondisjon lenger. Også er det så mørkt og trist og jeg vil helst ligge på sofaen under teppet og drikke te og spise godteri.

Hvordan er det med dere, noen tips til å holde motet oppe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140889824-hvordan-g%C3%A5r-det-med-treningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trening går det heller dårlig med, desverre.

Har prøvd å sykle litt, men som du sier selv, kondisjonen er helt på trynet! Jeg blir så sliten av å gå opp trappene hjem til meg! Gurimalla ass!!

Skal starte å sykle litt igjen på ergometersykkelen, og gå turer. Blir kvalm av fysisk aktivitet, men det må jo gå over etterhvert.

Må bare ta det sakte, men sikkert framover. Når vi kommer over i 2 trimester, så går det nok så mye bedre :)

ja trening, hva er det?!?! jeg hadde store planer om å trene max når jeg ble gravid, men slik ble det ikke! er kjempe dårlig og har ikke vært ute av sengen på to uker!- men har planer om å komme sterker tilbake når kvalmen gir seg;)! trening er bra for alt:)heia oss;)

Det går absolutt ikke for meg,trener vanligvis 3-5 dager i uka,men etter jeg fant ut jeg er gravid så bare orker jeg ikke. Har ikke kjangs. Er helt sprøtt at jeg tidligere kunne løpe 4-5 km uten å bli heeeelt kjørt. Nå kan jeg ikke gå opp trappa engang uten å bli anpusten. Blir fort svimmel, Veksler mellom å¨være kvalm og sulten. Hehehe,er dett mulig liksom. Håper jeg kommer litt tilbake til mitt gamle jeg etter uke 12. Er nå 7+2 så er en stund igjen da. Men får jo bare ta det som det kommer,har planer om å begynne på gravid-yoga etter jul,det gleder jeg meg til:)

Jeg proever aa gaa en relativt god tur hver dag. Ogsaa gjoer jeg knipe-oevelser i sofaen... haha... vil ikke bli inkontinent....

Mannen min maser om at jeg maa trene, og jeg vil gjerne, men er saa slapp.... Haaper det blir bedre i andre trimester...

Annonse

Nå ble jeg lettet. Jeg også blir utrolig fort andpusten selv om jeg er vant til å trene føler jeg meg i dårlig form, men da er det normalt at man blir andpusten selv om man er 7-8 uker på vei??? Det viste jeg ikke.

Jeg har heldigvis en hund som må luftes hver dag, men jeg har vært utrolig sløv med trening etter jeg ble gravid, men på mandag er det på igjen med spinning og styrke trening + en lang gåtur hver dag:))

Jeg har panikk for å legge på meg 20 kilo, derfor er det viktig at jeg trener og spiser normalt:) Har allerede noen røykekiloer som skal av..

Det nærmeste jeg er trening er knipeøvelser når jeg ligger i senga. Og det er der og på sofaen jeg stort sett er. Skikkelig kvalm og blir enda dårligere bare av å gå opp trappa for å finne litt mer vann i kjøleskapet. Håper på bedre tider om 4-5 uker. Da har jeg bikket uke 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...