Gå til innhold

Hadde frisøren rett???? :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes. Tok en grav-strimmeltest i dag tidlig. Etter 2-3 min så kom der en rosa tynning. Både jeg og sambo så den, men var veldig svak.

Er det mulig? Shit! Hadde en tidlig SA forgie mnd, så jeg kan bare ikke tro at jeg er gravid igjen. Tør ikke håpe. Når kan jeg teste igjen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...eg hadde garantert tatt 5 tester til i dag!! Haha!

Men sånn egentlig, så er det vel et par dager som e optimalt å vente akkurat nå :) (siden hcg dobler seg hver 36-48'de time)

Ååååå, så spennende daaa!! :o Tenk om frisøren hadde rett!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Gjett om eg bestiller meg en frisørtime da asså :P

Skrevet

Jeg er rett å slett helt i sjokk ! Er bare ikke mulig. Meg ? hehe.

Jeg tør ikke ta mere tester jeg nå, redd de blir blendahvit :S

Off. Dette er så rart! Jeg kommer ikke til å få sove i allefall.

Men er veeeeldig glag og :D:D

Ja bestill bestill ;)

Skrevet

Oj!! Gratulerer !! :)))

Tro om jeg trenger en klipp..??..

Skrevet

Ska se på det at dette blir nye graviditetstesten....frisørtime! Haha!! Jaja.. Blir det tilfelle så utdanne eg meg til frisør med ein gang... Tenk for en buisness :P

Skrevet

Har jeg gått glipp av noe??? Frisørtime??

Har en frisør sagt at du er gravid eller??

Nå ble jg jammen meg nysgjerrig :)

Skrevet

Jeg var hos frisøren for noen dager siden. Å hun spurte med om jeg var gravid. Sånn helt uten videre. Jeg svarte nei, å spurte ikke noe mere om det. Men de kan se det på håret visst. Bli anderledes! Tørt å krøllete var mitt. Så Testa jeg svak positiv i dag :D

Men vil ikke håpe på noe ennå. Så jeg får teste igjen imorgen :))

Skrevet

huff..jeg vil ikke skuffe deg, og håper virkelig du er gravid. men ville bare si at jeg hadde positive tester i nesten 9 uker etter min SA, som var i 6.uke.

krysser fingrene..lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...