Gå til innhold

Bestilt Ul time idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

det kommer til å bli noen utrolige lange uker. Skal til fosterdiagnostikk i uke 13 i desember. Er 5+6 idag. Kjenner jeg gruer meg skikkelig, da jeg er redd spira kan ha samme syndrom som storebror.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det skjønner jeg godt at du føler er lenge til. Hva slags syndrom har sønnen din da?Jeg er sikker frekk som spør, men tror du at det vil ha noe å si for deg om du får vite at spiren kan ha samme syndrom? Jeg mener ikke å være dømmende eller noe. Alle har rett til sin egen beslutning i slike tilfeller, jeg er bare nysgjerrig.

Masse lykke til! Håper du får gode nyheter på ul :)

Skrevet

Jeg måtte avbryte svangerskapet i uke 19 sist, dette var en gutt. Han døde av syndromet. Noe som heter skeletal dysplasi, for liten beinvekst. Resten av organene var inntakt, bare skjelettet som ikke vaks som det skulle. Skjer dette denne gangen også har jeg ikke noe velg enn å avbryte svangerskapet. Så blir noen tunge uker.

Men jeg satser på gode nyheter :) Skal prøve å kose meg så lenge.

Skrevet

Hei du :)

Jeg vil bare ønske deg lykke til :) Å er det store sjanser for at dette barnet skal ha samme syndromet? Sånn i forhold til statistikken? Håper alt går strålende bra denne gangen :)

Skrevet

De sa til meg på sykhuset at de kjenner alt for lite til dette syndromet. Er vist ekremt sjeldent så sjansene for at det skulle skje igjen var vist småe. Satser på at de har rett :)

Men man leter det jo opp på nett og leser og blir enda mer nervøs. Har bestemt meg for at det skal få la være. Jeg orker ikke å gå å bekymre meg.

Skrevet

Uff, så utrolig fælt å måtte gå gjennom noe sånt... Jeg krysser fingrene for dere. Dere skal ikke måtte oppleve dette igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...