Gå til innhold

Kjangsene denne mnd ?????? Ønsker maaaange svar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt frustrert over alt jeg har lest om dagen, føler tankene bare spinner på hvordan jeg skal bli gravid, så derfor trenger jeg dere smarte damer til å se på kjangsene denne perioden :) Er på dag 15 idag :)

sex dag: 7,8,9,11,12 og idag(15). Igår er jeg bombesikker jeg hadde el, masse el slim, murringer og kvalm. Igår var jeg skikkelig syk etter å ha tatt vaksine, så vi hadde ikke sex. Hadde idag formiddag, men idag er det ikke noe el slim.

Dag 12 hadde jeg litt blodtilblandet el slim.

Hva tror dere er kjangsene for at det klaffer denne mnd? Hvor lenge varer egentlig egget og sædcellene ? argh !! Blir GAL

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi seee..

Siden du ikkje har hatt el-slim i dag, så var nok el i går eller i dag, ja. Og med den sexinga der, så virke det som om det skal være godt nok.

Sædcellene kan leve opptil 5 døgn inni kroppen vår. (2-3 er vanligst)

Egget har et døgn på seg.

Med det regnestykket der så virke jo det som god klaff :) De som e eksperter sier jo det holder å ha sex 2-3 ganger i uka for å "dekke" eggløsningen. (evt. annenhver dag.)

(og at dåkker sexa på dag 12 med litt blodblandet slim er jo ekstra bra :D)

Går det ikkje denne måneden så e det nok ikkje dåkker som har gjort noe feil :) Hehe. Da e det nok bare statistikken som må ha sitt :P

Skrevet

Hehe:):) Tusen takk for oppmuntrende svar :)

Hadde storeplaner om sex igår, men var driiiiit dårlig, så det funket dårlig ;) hehe

Men altså er EL samme dagen som alt slimet og ubehaget ? Eller dagen etter ?

Skrevet

Det e litt varierende fra kvinne til kvinne tror eg... Derfor temping/tester e et bra alternativ. Tempen stiger når egget har sluppet, og testen blir negativ. Hehe.. Men akkurat sånn nøyaktig hvilken dag, er ikkje såå nøye egentlig altså. Så lenge det blei sexing i løpet av slimet så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...