Gå til innhold

Flere førstegangs fra vestfold med termin vår/sommer 10?

FruFrydmedtotette

Anbefalte innlegg

Hei,jente på 25 år fra tønsberg her som lurer på om det finnes fler førstegangs fra distriket her? er bare 7+2 å har termin 17 juni. Men regner med at dette skal gå bra,hadde vært gøy å få kontakt med norn i samme båt som meg da jeg har få venniner med barn:)

Fortsetter under...

Jeg er 25 år,bor på Vear og har termin i februar.Er egentlig fra Sandefjord, men samboeren min er fra Eik. Vi venter vårt første barn nå.

Jeg har laget enn facebook side som heter:

For oss som har født\termin høst-09\vår-10 i Tønsberg området...er jo bare å melde seg inn der. kan jo være flere som har termin rundt de tider:o)

Hvis du ikke vil at det skal komme frem på facebook ennå, så vet du ihvertfall at den siden er der, du kan jo gå inn å se også kan du jo heller melde deg inn når alle vet. Hvis du vil det da:o)

Annonse

• 2 uker senere...

Hadde jo kanskje vært gøy å få til et treff over på nyåret kanskje? Jeg har sett at de fleste bim treffa har vært på esmeralda,men dit bare orker ikke jeg å gå..hehe. Trives ikke der,desverre. Så om noen er med,og kanskje har forslag til hvor vi kan gå så hadde jo det vært trivelig:)

• 2 uker senere...

Til dere som ikke er så glad i treffene på esmeralda, så vil jeg si at vi har hatt treff på cafè liten og stor også.

Er dere på facebook så har vi en side som heter Barn i magen:) og en side som heter : For oss med høst-09 baby og vår-10 baby.

Der setter vi opp treff :o)

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...