Gå til innhold

Trendspørsmål: Hva syns du om strømper i sko med åpen tå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at mange synes det er skikkelig fy fy, men har også sett bilder og trender der dette er helt akseptert og skikkelig fint.

Nå har jeg gått til innkjøp av ett par lekre sandaler med høy hæl, ikke helt ulike de Rihanna ble så kjent for å bruke. (du har sikkert sett de, for det finnes kopier overalt! Sorte med strass og "nagler+ en bred ankelreim).

Så er spørsmålet; kan jeg bruke slike med strømper i? Feks litt tykkere uten tåforsterker? Og evt hvilken farge? Tenkte koksgrå eller sort, men blir ikke enig med meg selv om det er fint eller ikke.

Trendene sier ja, men vet at mange sier no way! :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Syns det hørtes helt greit ut jeg, ikke at jeg er noen trend-ekspert! :)

Skrevet

Det kommer jo an på antrekket og om en kjører 80-tallstilen. Jeg ser en del bruker tynne strømpebukser med mønster uten tåforsterker, og det fungerer jo om en liker stilen. Jeg vil tro de fleste bruker farget strømpe i den type sko, og gjerne en tynn. Uten strass, med høy hæl og litt mer hverdagnsmodellen er tykk strømpebukse i kontrastfarge ganske kult.

Jeg har et par lilla, sinnsykt høy, og snøring. De har jeg bruke både grå og svart strømpebukse til, og så har jeg hatt et lilla smykke eller noe annet ovenfor. Jeg får snart i posten et lignene par med dyreprint, som jeg skal ha til den lille sorte på julebort med tynne, sorte strømper og en kort dressjakke med litt skulderputer. Er absolutt 80-tallsinspirert, selv om 40-tallet er min epoke.

Skrevet

Jeg syns det er helt greit å bruke strømper i åpne sko så lenge det er uten tåforsterker.

Skrevet

Tenkte å ha ett par sorte skinnyjeans til og en topp med lange armer og dyyp utringing bak. Men hvilke farger på strømpene vlle du brukt da? Mønster hørtes tøft ut:-)

Skrevet

Da hadde jeg vurdert å gå uten sokker om du ikke skal ut i kulden, evnt tynne sorte uten tåforsterker:) Høres flott ut!

Annonse

Skrevet

Jeg skal ut i kulden;-) Men vil bruke de skoene for de var skikkelig meg. Men da tror jeg at jeg går for tynne sorte uten tåforsterker:-)

Takk for hjelpen;-)

Skrevet

Det hørtes ut som et knallfint antrekk, cherry coke!

Ville gått for tynne, sorte uten tåforsterker.

Skrevet

Enig i begge deler. Til bukse kan en også gå uten sokker om det er et innearr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...