annemarg81 Skrevet 29. oktober 2009 #1 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det er nå snart 6 uker siden jeg mistet i uke 13. Hadde store blødninger på og av fra uke 8 pga at det var tvillinger men jeg mistet den ene veldig tidlig, det forårsaket blødningene. Så i uke 13 mistet jeg også den andre, den kom ut av seg selv når jeg satt på do om natten. Jeg var på ul og det var igjen en del der, men jeg ville ikke på utskaping, så jeg var tilbake på ul en uke etter og da hadde litt over halvparten kommet ut (av blod og sånn) Så resten kunne komme litt nå og da eller ved mens. Jeg har blødd litt etter sist ul, men ikke så mye. Har heller ikke fått igjen mens ennå. Det som nå er prob er at jeg har begynt å få bekken plager igjen og det er stikking på siden (sånn som det er da det vokser) og magen er fortsatt hard og har ikke gått helt ned. Kjenner fortsatt kul helt der nede. Jeg har tatt test og den var negativ, så det skal ikke være noe hormoner igjen i kroppen. Flere som har hatt nesten innbilt svangerskap etterpå? Jeg vet jo godt at jeg ikke er gravid og hormomene er jo borte, så da burde jo kroppen bli normale også. Bør jeg kontakte lege? Eller tror dere det går over bare tanta er tilbake? Noen som har opplevd det samme??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140889446-noen-som-kan-hjelpe-meg-ang-tiden-etter-at-man-har-mistet/
LillePersille88 ? Skrevet 29. oktober 2009 #2 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei hei:) Jeg hadde MA i august da jeg skulle vært 13+0, og var og fikk piller for å få ut fosterproduktene som de så fint kalte det. Innv UL dagen etterpå, og alt var ute. Men, jeg innbilte meg ett par uker senere at jeg kjente noe røre seg inni der, og da kom tankene. Tok test for å sjekke om hcg'n var ute av systemet, og det var den. Men tenkte litt sånn at kanskje legen så feil, at embryoet gikk i dvale osv. Men det var jo borte. Kroppen er merkelig! Du kan jo kontakte legen om det ikke skulle bli bedre etter TR har vært på besøk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140889446-noen-som-kan-hjelpe-meg-ang-tiden-etter-at-man-har-mistet/#findComment-140891149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå