Gå til innhold

Hva er det med huden til Seal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som har skjedd?

Skrevet

Ble nysgjerrig og googla litt for deg:)

As a young man, Seal was diagnosed with the skin condition discoid lupus, which left him with distinctive facial scars on his upper cheeks.

Systemic lupus erythematosus (SLE or lupus) is a chronic autoimmune disease that can be fatal, though with recent medical advances, fatalities are becoming increasingly rare.

As with other autoimmune diseases, the immune system attacks the body’s cells and tissue, resulting in inflammation and tissue damage.

SLE can affect any part of the body, but most often harms the heart, joints, skin, lungs, blood vessels, liver, kidneys and nervous system. The course of the disease is unpredictable, with periods of illness (called flares) alternating with remission. Lupus can occur at any age, and is most common in women, particularly of non-European descent.

[1] Lupus is treatable symptomatically, mainly with corticosteroids and immunosuppressants, though there is currently no cure. However, many people with Lupus lead long and substantial lives.

Skrevet

Hehe:) Tusen takk!! Kunne jo forsåvidt ha googla selv, men mer morsomt å spørre her!

Skrevet

Er det ikke det de påstår at Michael Jackson fikk og derfor "ble han hvit" ?

:/

Skrevet

det vet jeg faktisk ikke!

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Nei,det er ikke det MJ "hadde".

Skrevet

Nå har jeg gang på gang lest hva er det med hunden til Seal..

Hm...Etter sikkert ti ganger så jeg at det var huden..Kanskje sjekke synet mitt igjen..

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

jeg og leste hunden til seal.... skjønte ingenting.... gni øynene litt her ja....

Skrevet

Godt det ikke bare er meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...