Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Lille 1-åringen min er eeeeeeekstremt mammadalt for tida, og skal klenge på meg og henge i buksebeina mine KONSTANT. Og siden hun ved flere anledninger faktisk har klart å dra AV meg buksa totalt, sånn at jeg blir stående som tarzan i bare trusa, må det settes inn tiltak snart føler jeg! Ikke like moro å bli avkledd der jeg står på kjøkkenet med fullt innsyn for å si det sånn, så dette må vi sette en stopper for NÅ!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Hehehe - jeg syns jeg ser deg :oD Min er i tillegg en racer til å "utvide" utringningene mine sånn at jeg flasher bh til stadighet. Godt de ikke er en og samme person med en og samme mamma, så kunne en liksågodt bare fått seg catsuit eller blitt naturist med det samme :oD
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2009 ha ha, ja det kunne tatt seg ut! I sommer var flisa en kløpper på å dra meg i bikini-toppen, og gjerne mens jeg sto og pratet med andre folk, med henne på armen. Ikke så koselig å flashe pupp sånn i offentlighet, så jeg prøvde som best jeg kunne å avlede henne (det gikk som regel bra, men ikke lett med en så bestemt og sterk liten frøken nei!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2009 ha ha, ja det kunne tatt seg ut! I sommer var flisa en kløpper på å dra meg i bikini-toppen, og gjerne mens jeg sto og pratet med andre folk, med henne på armen. Ikke så koselig å flashe pupp sånn i offentlighet, så jeg prøvde som best jeg kunne å avlede henne (det gikk som regel bra, men ikke lett med en så bestemt og sterk liten frøken nei!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Hihihi jeg ser det for meg. Med genseren på halv tolv og buksa på knærne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå