Gå til innhold

Ny ultralyd i dag, men ingen synlig spire å se.

JoJoVi

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på min andre ultralyd, men legen klarte ikke å finne noe embryo. Han sa det var en mulighet for at den kunne skjule seg i livmorveggen. Var på ultralyd for ti dager siden og da var det bare en liten flekk, nå var den mye større og plommesekken var veldig synlig. Er syv uker på vei og det skulle være mulig å se hjerteaktivitet, men niks ingenting. Det er nok en MA, og jeg skal tilbake i neste uke for å konstantere om det er tilfellet.

Det som er litt rart er at jeg føler meg veldig gravid ennå og hCG har steget fra 8000 til 18000 fra fredag til i går. Vet ikke helt hva jeg tror, men må nok innse at det er MA og det var nesten forventa pga. min modne alder (ifølge legen).

Noen andre som har opplevd å ha så "gode" hCG tall og likevel mistet?

Fortsetter under...

Har du bakovervendt livmor, kan barnet ligge der. Jeg hadde også kjempefine verdier og var på ul uke 6+1 for å se hjerteaktivitet. Men legen fant bare en tom fostersekk og kunne ikke utelukke sv.skap utenfor lvimoren. Jeg er 41 år. Men da jeg var 8 uker fant legen barnet, og nå er jeg 24 uker på vei! :-) Jeg har født to barn før, og ante ingenting om at jeg hadde "ekstremt bakoverbøyd livmor" som legen sa. Lykke til!

Ja jeg har bakoverbøyd livmor, det glemte jeg å fortelle. Det var jo supert at de fant spira di, virkelig en solskinnshistorie. Synes det er rart at legen finner fostersekken, men ingen spire inni. Plommesekken var helt tydelig og jeg trodde først at den var spira. Vel må bare vente til tirsdag, har ennå et ørlite håp.

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...