Gå til innhold

Ullfrotte dress fra Nøstebarn. Er dere fornøyd med den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser så deilige ut, både som kosedress og under utedressen. Men er de bra? Har hørt litt forskjellig om de. Og hvordan er størrelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare ullfrotte-pysjen, men denne er i hvertfall så god at vi må kjøpe ny hver gang den blir utvokst. Har kjøpt kjeeeempestor str nå sånn at den skal vare lenge. (et par år) De er jo dyre!!

Stoffet - ullfrotteen - kan jeg da hvertfall anbefale. Selve dressen (designet på den dressen der) har jeg som sagt ikke erfaring med.

Skrevet

Vi har også erfaring med pysjen og i tillegg sparkebuksen uten fot. Vi er veldig fornøyde, og skriver under på det med pysjen - så snart hun vokser ut av den må hun ha ny. Denne gangen bestilte vi ekstra romslig :-)

Skrevet

Jeg bruker pysjen under dressen og er veldig fornøyd med det. Viste ikke at det fantes to forskjellige jeg. Er også super fornøyd med sparkebukse uten fot som brukes hver dag, både arvet og nye. Størrelsene er vel ganske vanlig, har jente på 75 cm og 80 er litt i største laget.

Skrevet

Ullfrottépysjen er supergod, men vi har bare brukt den til pysj. Jeg vet ikke om den er noe særlig til å ha under utedress. Jeg synes også at sparkebuksen uten fot er kjempegod!

Når det gjelder dress til under dressen, har vi "dessverre" nok ulldresser for øyeblikket... Men når Knerten vokser ut av dem, skal vi (JEG) kjøpe en ullfleecedress, de ser SÅ deilige ut!

Skrevet

Jeg kjøper mye ulltøy fra nøstebarn og har alltid vært fornøyd. Orker ikke å bruke så mye penger på body og strømpis, så der kjøper jeg janus/joha osv, men ullbukser og ulldresser samt pysj kjøper jeg (eller mest ønsker jeg meg til ungene til jul og bursdag). Har 2 slike ullfleecedresser til mine barn. Helt topp. Eneste jeg synes er at de er litt korte i ryggen, så pass på å ikke kjøp for liten str.

F.eks de ullribbebuksene de har er SUUUUPRE. Ja, de koster en 4-500 kr fullpris, men tulla på snart 4 år bruker enda den hun fikk i 1-årsgave, str 86/92. Og hun bruker nå egentlig 110 i bukser. Også er de kjempestilige under skjørt og kjoler og, så de som har slike pyntejenter er det supert på vinterstid:)

Skrevet

Har kun erfaring med ullfrotte-pysjen samt ullfleece-dressen. Pysjen er helt uunværlig i vinterhalvåret. Kan kjøpes i stor størrelse og bare brette opp ermer evt. på beina. Min 12 mnd bruker nå str 92 og det går helt fing. Hvis du kjøper den uten fot kan du fint bruke denne som kosedress og under utedressen.

Men ullfeecen er super,superduper under utedressen. Min eldste har hatt en slik dress siden hun var ett år. Den yngste brukte en slik dress fra hun var nyfødt. Den er romslig, lett og ta av og på, den er varm og myk. Den er verdt hver krone. Har også fått mye skryt av denne fra de ansatte i barnehagen. Denne strekker seg litt ut dersom den blir kort i ryggen. Men jeg ville helt klart ha kjøpt to størrelser større enn det barnet nå bruker, så varer den lenge!

Skrevet

Jeg har en name-it dress i tovet, tykk merinoull, med glidelås; den er helt genial og koster bare halvparten av Nøstebarn-varianten (dvs 250 kr). Brukte den i hele fjor vinter og kommer til å bruke den hele denne vintern også! Finnes med fot opp til str 74, og uten føtter fra str 80 og oppover, virkelig en super dress som anbefales på det sterkeste=)

Skrevet

Jeg har en name-it dress i tovet, tykk merinoull, med glidelås; den er helt genial og koster bare halvparten av Nøstebarn-varianten (dvs 250 kr). Brukte den i hele fjor vinter og kommer til å bruke den hele denne vintern også! Finnes med fot opp til str 74, og uten føtter fra str 80 og oppover, virkelig en super dress som anbefales på det sterkeste=)

Skrevet

Jeg har Janus ulldress med glidlås, hadde den i fjor også - er kjempe fornøyd!! Så kan den vaskes i vaskemaskin sammen med annet tøy

Skrevet

Håper du vet at ull ALLTID skal vaskes med milo på ullprogram.. Hvis ikke ødelegger du ullfibrene så de ikke isolerer like godt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...