<= darling => Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Ser noen sjekker tappen for å se om de kan være gravide...Hvordan gjør man det, da?
<= darling => Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2009 Fant ut av det! Uten å bli så veldig mye klokere..
Bringebærmamma 160611 Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Har lest om dette med tappen jeg og, og prøvd å kjenne etter for å finne ut av ting. Ble ikke så mye klokerer jeg heller for den variere veldig, og jeg følte at min tapp var helt motsatt av hva som er normen.
jobber med saken har klart det Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Det som er lettest å kjenne etter er om den er åpen eller ikke. Alt annet tror jeg varierer fra person til person.
<= darling => Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2009 Hmmm... Men jeg mener jeg leste at når man har fått barn før, er den alltid litt åpen. Jeg har fått to.. Når veit jeg om den er lukket nok??
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Når du har sjekka flere sykluser, daglig, og vet hvordan en åpen tapp er kontra lukket i ufruktbare perioder. Da vet du når din tapp er lukka. (om den er lukka nok er ikkje alltid så enkelt å kjenne sånn uten videre, siden tappen er bare en liten den av livmorhalsen. Men det blir/er den nok høyst sannsynlig sjøl om det ikkje kjennes heilt sånn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå