KimbosBaby Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 God morgen jenter... Lurer på om det er noen her som har prøvd eller vet om noen som har prøvd babyklister og om det faktisk funker??? Så lenge jeg bruker pergo så har jeg vel på en måte litt dobbel hjelp??? Klem
Indigo 08-10-13 Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Lurer på hva babyklister er for noe? Og hvor det evt. kjøpes?
KimbosBaby Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2009 Det er ett homopati middel som vist skal øke blodtilførselen til livmor og evnt. morkake, blir bruk for å bedre miljøet for ett befruktet egg i livmoren ved prøverør bl.a. og det er oxo abortforhindrende... Jeg kjøpte min flaske igjennom netspire.dk da det ikke selges i norge så vidt jeg vet. Søkte bare på babyklister på nettsiden... Tror det heter Fruktus femina comp. eller noe sånn, men oxo kjent som babyklister... klem
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg bruker d nå, men er usikker på om d er noe poeng.. ) Men i Danmark blir d ofte gitt i forbindelse med prøverørsforsøk og ved truende abort, så kanskje d er noe i d.. )
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har forresten kjøpt d i Norge. Send en mail til Brekstad Apotek i Trondheim (du finner oppl. på Gule sider). Tok 3 dager )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå