Gå til innhold

Hvilke erfaringer sitter dere andre med som har brukt pergo. Har el kommet tidligere, som vanlig, eller senere når dere har brukt pergo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er ferdig med min 1. doble pergokur, og helt uventet har jeg fått positiv el test i dag på dag 9. Bruker cb's fertilitetsmonitor. Har vanligvis pos el-test dag 12/13, og på enkel pergo har den gjerne ikke kommet før dag 15/16.

Hvilke erfaringer sitter dere andre med som har brukt pergo. Har el kommet tidligere, som vanlig, eller senere når dere har brukt pergo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OPPDATERING:

Jeg fikk hastetime hos gyn. TO fine eggposer på 17.5 mm. Det var godt jeg reiste dit i dag og at han tok seg tid til meg. Hadde egentlig time i morgen ettermiddag.

Skal sette el-sprøyta i morgen ved 9-10 tiden. Da blir det forplantningskos lørdag kveld :-D Litt skjelven her nå. Det kommer til å bli to lange uker frem mot ikm vil jeg tro. Men, ikm blir i hvert fall noen dager tidligere enn antatt da...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei. Det tok over et år før jeg ble gravid med nr tre. Testet positivt for noen dager siden. Jeg ble gravid på min første pergokur(dobbel) :)

Mener el kom fire dager før. Hører de sier el kan komme fra dag ti...

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk, og gratulerer så masse med graviditeten. Kos deg med voksende spire i magen :-)

Jeg satte el-sprøyta på dag 10, så vet at el da kom på kvelden dag 11. 7 dpo i dag og synes tiden snegler seg avgårde. Ikke noe annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet.

God helg!

Skrevet

Takk skal du ha :) Ja jeg koser meg, men er enda så ferskt så vet ikke helt om jeg skal tro at det er sant hehe.

Håper virkelig sprøyta gir susen ;)

Go helg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...