Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Lykke til på ultralyd idag! Jeg har en god følelse for deg! =) Klem
småen og smulan Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Håper og satser på at alt er i sin skjønneste orden. Gleder meg til oppdatering:)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Så koselig med tråd:) Tok utvendig ul i dag og så tydelig en liten bønneformet knert med et bittelite bein og bankende hjerte. Så tydelig forskjell på hode og rompe:) Legen målte knerten til 23mm. Legen viste meg også plommesekken, eller matpakka som legen kalte det Og antydningen til der morkaken dannes og navlesnoren. Legen var utolig flink til å vise og forklare. Beste legen jeg har vært hos. Han var så forståelsesfull og ville gi meg ny time om 3 uker. Er så lettet over å ha møtt en så grei lege. Ble helt rørt av at han spurte meg om jeg ville ha ny time. Jeg gruer meg alltid til å spørre etter videre oppfølging..
Øst Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Så bra at du fikk tidlig UL. Jeg skal i morgen og er veldig spent:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2009 Åååå nå kom det nesten noen tårer her! Så godt å høre =) Ble du litt roligere nå da kanskje? Skal på ultralyd om 3 uker jeg også, så vi får håpe de ukene går fort sammen =)
småen og smulan Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Da satser vi på at det går veien denne gangen:o)
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Kjekt å høre at alt gikk så bra idag!!!! Gratulerer og lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå