Gå til innhold

Her er testen jeg tok i går.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en QR i går på dagen, og den ble sånn som dette etter noen timer.....

har hørt at det er mange som ikke får positiv med QR før lenge etter de har tisset på de???

jeg tok en CB+ i sted også, som ble svaaak positiv, men så svak at kameraet ikke klarer å fange det opp......

visst jeg har tatt riktig så er jeg 8-9 dpo i dag.....

her er linken til bildet:

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/364875

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser jo antydning til strek - tror jeg... :)

8-9 dpo, betyr det at du hadde el rundt 20 okt det?

Jeg testet positiv på el-test 18 okt, og er kjempespent på om det ble noe resultat av vår koselige kveld... Vet ikke helt når jeg skal teste, for jeg er litt redd for å gjøre det for tidlig sånn at jeg blir i tvil.. Du må oppdatere meg da, så kanskje jeg tørr å teste etterhvert.. LYKKE TIL!

Skrevet

streken er veldig tydelig, klart rosa:p

men vet ikke hvordan du ser bildet?

ja jeg hadde vel el.rundt 20 okt, visst jeg tror riktig da:p

må ut å kjøpe en ny test no etterpå å teste en gang til:p

klarer liksom ikke slippe jubelen helt løs før eg får et stort klart blått kryss:p hehe

lykke til til deg også ;)

Skrevet

Dette ser da veldig positivt ut! Hvisker et stille gratulerer!

Skrevet

Wow ! Er det teknisk mulig å teste positivt allerede 8-9 dager etter eggløsning ?

Det ante jeg ikke - gratulerer !! :-)

Jeg trodde ikke egget festet seg før etter en ukes tid engang jeg.

Du kan kanskje ha blitt gravid før du egentlig tror ?

Skrevet

Bildet er jo av testen som ble sånn flere timer etter den ble tatt...

Skrevet

Åja, fikk ikke med meg det i farta :-)

Men da blir jo veldig mange tester positive uansett om man er gravid eller ikke jo.

Man kan ikke tyde resultatet etter 10 min står det vel på bruksanvisningen ?

Skrevet

Litt vanskelig å se på bildet, men synes jeg ser en strek :)

Skrevet

:o)

Den ser positiv ut, men det kan være feil som du sier etter så lang tid. Man skal ikke lese av resultatet etter en viss tid pga at det blir feil.

Egget fester seg etter 6 dager etter EL, men det varierer jo fra kvinne til kvinne, når egget er festet å gravd seg godt ned i slimhinnen, tar det ytterlige 2 dager før lille spiren sender hCg signalt ut i kroppen til mor om at noe er på gang.... Men det er så lite... Så mor vet ikke engang at hun er gravid før mens er forsinket, men noen kan ha en anelse om at det er skjedd noe.... :o)

Lykke til alle sammen :o)

Skrevet

Ser helt klart 2 streker. Men test strekener en smule tynn..(Tissa du nok på den?) Min test ble også positiv etter en halvtime med QR.. Men der ble teststreken litt tykkere enn din. Men jeg var gravid. Men endte desverre i SA. Men ta en til idag, eller i morgen du ! Krysser fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...