<= darling => Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Jeg lurer på erfaringer rundt gravididetstester. Hvilke er mest følsomme? Har seg nemlig slik at jeg må teste med jevne mellomrom hele måneden. Sånn er det med crazy syklus! Har kjøop strips på www.billige-tester.no også lure jeg på hvor fort de viser pos. i forhold til andre... Noen tips/erfaringer?? Føler meg super gravid (er rå på å tenke på meg symptomer! ), men det er ikke testene enige i! Going crazy!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Vet akkurat hva du mener (se innlegget mitt "trenger hjelp, skjønner ingenting") I am also going CRAZY. Føler meg ekstremt gravid, har vært kvalm, svimmel, mistet appetiten, har kastet opp, hatt halsbrann og skulle ha fått mensen igår. Har tått tre tester og de er ikke enige med meg. Men nå har jeg veldig vondt "der nede" men ikke kommende mens vondt. Lykke til, Håper virkelig at testene blir snart enige med deg!
<= darling => Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2009 Håper de snart blir enige med deg også! Nå har jeg begynt å skylle på testene også.. "Neida, det er de 1000 testene jeg har tatt, som er feil!" Hehe... Tenker jo ikke på annet om dagen! Hadde vært veldig fint om noen hadde noen erfaringer altså... Ser at noen snakker om at de har tatt billigtester, men jeg er ikke sikker på om det er de samme som jeg har.. Syns ikke det var så ille med ventingen forrige gang!
-68mamma Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 De mest sensitive jeg har sett er "High Sensitive" fra babyornot.se - men vet ikke akkurat hvor mange dager før IKM de kan slå ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå