drgod Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Testet nå når jeg kom hjem fra jobb......joda etter 10 min ble streken mer synlig blå,men tynnnnnnnnn!!!!! skal aldri bruke cb igjen stoler ikke en dritt på de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!arh...en liten utblåsning i natten;)
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 hoff får også alltid slike, og får alltid et lite håp, raser ut for å kjøpe!!! må være et salgstriks:( kommer aldri til å bruke de igjen etter sikkert hvor 90 % av testene blir slik. sist jeg var gravid så var streken like tykk som kontroll streken så tror ikke noe på det før det skjer igjen! men krysser fingrene for deg alikevel!!!!
drgod Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2009 nei,er nok ikke gravid fori dag gikk tempen betraktelig ned:(..så tr er vel rett rundt hjørnet..
Mamma's Magic Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg VET, det samme skjedde med meg forrige pp. Jeg tok 2 tester, og begge hadde et tydelig kryss. Så jeg var jo kjempeglad, helt til jeg plutselig fikk sjokk en morgen, og trodde jeg aborterte! Da jeg testa med CB digital, sto det "ikke gravid", så jeg hadde ikke vært det, men i hodet mitt var jeg jo gravid! I tilegg klarte noen å si til meg at "det ikke var så rart at jeg hadde følt at jeg så det krysset, siden jeg ønsket det så høyt!" HALLO!!?? Jeg SÅ kryss, og det samme gjorde mannen min! GRRRR!! Makan til herk, heretter er det bare digital på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå