Gå til innhold

HJELP!!! Hvordan få ut Menopur-veska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sette min første injeksjon nå, og skjønner rett og slett ikke hvordan jeg får sugd opp veska som skal blandes i pulveret??? Please svar raskt!!!:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må knekke av toppen på ampullen. Du skal ha fått en knekker å bruke. Sett prikk mot prikk og knekk av..

Lykke til

Skrevet

Det går helt fint uten knekker også, men det kan være lurt å ta litt papir mellom ampullen og fingrene sånn at du ikke skjærer deg.

Skrevet

TUUUUSEN TAKK!!!!! Jeg fikk litt panikk der..Har bare brukt Puregon og Luveris tidligere. Trodde jeg hadde full kontroll på M-sprøyta, helt til jeg skulle stikke nåla i vesken. Brakk av toppen på et par flasker, men det drysset jo glasskår, så jeg turte ikke bruke de..En mistet jeg i gulvet så den knuste

Ja, ja..tre pulver og 5 ampuller oppløsningsveske fattigere er jeg offesielt i gang med sprøytinga:o) Off...har til nå ansett meg selv som et forholdsvis oppegående menneske, men nå tviler jeg jammen selv! Den IQ-testen ble ikke bestått:o)

Takk igjen!!!

Skrevet

Hehe, ler litt for meg selv her. Menopur får meg til å føle meg som en junkie...Vet ikke hvor mange ganger jeg var stoppet på flyplassen og tatt til side. Man har jo brukerutstyr i fleng ;)

Håper det går bedre i morgen..

Skrevet

Heisan, for å gjøre det enklest mulig for deg - så ville jeg bare tipse om at du kan blande opptil 4 pulverglass med en ampull oppløsningsvæske (så minimerer du den der knekkeproblematikken) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...