Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 jeg bor fortiden i en studentblokke, å her er det veldig ofte fest i helgene.. nå har jeg takket nei å drikke med de jeg bor i samme gang som to helger på rad (noe som var ganske uvanlig av meg før jeg ble gravid). å nu når jeg var på kjøkkenet fikk jeg vite at de skulle ha fest her igjen denne helgen.. hvordan skal jeg klare å lure meg unna uten at de blir misstenksom??? :/
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 hva med å reise bort? Fake at du er syk.. eller bare si det som det er til de nærmeste venninnene
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 skulle gjerne reist bort:) hadde vært godt med en tur til gode gamle Norge:) men som student har man ikke så god råd:( får se hva man finner på.. har jo 2 dager på å finne ut av dette..
cecilie_86 Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 hva med å gå til innkjøp av alkoholfri vin e.l?
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 1. Hell alkoholfri vin over i en vanlig vinflaske og spill med 2. Lyg på deg en date og stikk ut på kino el noe alene 3. Si du tror svinet kanskje har tatt deg så du bør holde sengen. Litt hovne øyer og snufsen nese klarer du kanskje trylle fram med litt tigerbalsam. 4. Si at du jobber med et prosjekt på skolen der du skal måle om underhudsfettet ditt minker hvis du ikke drikker alkohol på en måned... Bruk fantasien - så kommer du nok opp med en plausibel forklaring. Lykke til
NormaJean Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 hva med å si det som det er? at du er gravid;)
adI Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde besøk av en del venner i helgen, og vi var på hyttetur. Jeg syns det var for tidlig å fortelle det, så jeg kjøpte alkoholfri vin, og tømte det over i en karaffel. Men går også an å helle det over i en flaske med alkohol-etikett. Dette funket ihvertfall bra for min del, selv om jeg ble trøttere og trøttere, og de andre mer og mer i formen
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg tok en ølboks og hadde på brus eller vann med stort hell. Siden det var en ølboks, så ser man ikke hva det er man har oppi, og kan velge hva man vil. Og så får man heller spille med som full og gjøre det samme man tror man ville ha gjort hvis man ikke var gravid. Ellers så kan du mixe noen drinker uten alkohol. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå