Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Skulle ha fått mensen idag, men ingen tegn til den enda. Har hatt masse symptomer, inkludert mensmurringer, stikking nederst i magen, svimmelhet, kvalm og oppkast. Har mistet nesten alt appetiten også. Tok en test igår morges, men den var heeeeelt blank. Jeg skjønner ingenting. Var hos legen idag og ville ha blodtest, men han nektet. Sa at jeg enten har magesår eller er gravid, men at han var altfor opptatt til å drive å ta blodprøver idag (?!!?) Men hvis ikke jeg får mensen før mandag kan vi ta en prøve da. Skal teste igjen imorgen tidlig, men har nesten mistet alt håp allikevel.
kokosyklus Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Ja, men... Det sikreste tegnet er jo at mensen ikke kommer. Jeg testet ikke positivt for 11 dager over sist:)
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 Hmm det er litt betryggende, takk for det Men det er som om jeg løper på do hver tiende minut bare for a sjekke, og hver gang er det like grusomt. Ble litt irritert på meg selv nå også, ble forkjølet og sluttet med samleie etter at jeg trodde jeg var ferdig med EL. Burde ha kanskje fortsatt med prøvingen allikevel. Grrr. Oops 15 minutter siden siste do besøk - da må jeg sjekke igjen ....Sigh.....
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 sist jeg var gravid fikk jeg ikke pos. test før jeg var 6-7 uker på vei. men hadde sa en uke eller to etterpå da. nå går jeg rundt med stikking i bryst og murringer. er syklusen rett så skal jeg vel ha tr iløpet av neste uke vet ikke helt åssen den er pga sa sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå