Gå til innhold

UL uke 8+6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på UL på dette tidspunktet?

Hva kan jeg forvente å se?

Var på UL i uke 7, og da måtte de lete LENGE for å finne den lille

(som heldigvis var der :) )

Håper å slippe det denne gangen - ikke noen god opplevelse for nervene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt UL den dagen jeg er 7 fullgåtte uker...var det da virkelig vanskelig å se den lille? Jeg mener jeg var til innvendig UL i uke 6 ved mitt første svangerskap, å da var det ikke vanskelig å se at jeg var gravid der inne ;)

Fikk beskjed om at tidlig UL var mest hensiktsmessig ved tidligst 7-8 uker, så da regnet jeg jo med at vi kunne få sett et lite ♥ som vibrerer :)

Jeg var til UL i uke 10 forrige gang jeg gikk gravid, og da fikk jeg tydelig se snuppa vår i profil - det var et helt vanvittig klart bilde av hodet hennes og en liten kropp. Tror vi var veldig heldige som så det så klart.

Gled deg :)

Skrevet

Jeg var på UL 9+1, utvending, og da så vi helt tydelig den lille... Har dessverre ikke de bildene digitalt, men man ser helt tydelig hele den lille kroppen og det uferdige ansiktet...

Skrevet

Hei, så fint bilde! Veldig gøy å se for oss førstegangs! Jeg skal også ha UL når jeg er 8+6. Håper bare egentlig å vite at det er liv der inne. Har ikke så store forhåpninger til at jeg skal se så mye. Men andres erfaringer på hva man kan forvente hadde vært gøy!

Skrevet

Jeg var i uke 8+2 tror jeg, for et par år siden. Der så vi en liten peanøtt inni et stort hulrom, og vi så hjertet som banket :-)

Altså, formen var litt peanøtt- eller nyreformet, inntil ene veggen, husker ikke at det var så mye bevegelse, men det var helt normalt. Men som sagt, det er et par år siden, så helt sikker er jeg ikke.

Skrevet

Bare man ser et bankende ♥ (= liv), så betyr ikke det andre så mye ;) Det er så spennende og nesten nervepirrende og gå i denne tida og ikke vite med sikkerhet om alt er bra eller ikke!!! Men stort sett er det jo det :)

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Var i dag 8+6. Tok utvendig ul i dag og så tydelig en liten bønneformet knert med et bittelite bein og bankende hjerte. Så tydelig forskjell på hode og rompe:) Legen målte knerten til 23mm. Legen viste meg også plommesekken, eller matpakka som legen kalte det :) Og antydningen til der morkaken dannes og navlesnoren. Legen var utolig flink til å vise og forklare. Beste legen jeg har vært hos. Han var så forståelsesfull og ville gi meg ny time om 3 uker. Er så lettet over å ha møtt en så grei lege. Ble helt rørt av at han spurte meg om jeg ville ha ny time. Jeg gruer meg alltid til å spørre etter videre oppfølging..

Håper du får like god lege og opplevelse av ul:)

Skrevet

Hei hei!

Så supert at UL ble en positiv opplevelse :)

Jeg har også en veldig flink lege som er flink til å forklare, og det betyr mye!

Alt sto bra til med den lille i magen her også :) Fikk se et lite hjerte som banket i full fart :)

Nå begynner faktisk jeg å tro på at jeg skal bli mamma igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...