Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Jente straks 4 år. Markerer dere haloween? Hadde egentlig tengt å la den kvelden gli stlle forbi jeg, men hører det er en del unger i feltet her som skal ut å tigge godteri. Tror ikke vi skal ut å tigge, men kjøpte en godtterikurv på nille i dag, sånn i tilfellle. Ser lissom for meg at jenta mi AKAL ut å gå når hun ser de andre barna komme på døra her......... Hva gjør dere?
Gjest Filifjonka Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Vi bor forholdsvis "øde" til, så her har det aldri kommet noen på døra og tigget. Jeg kjøper inn litt godteri likevel, da, sånn i tilfelle. Mine barn får ikke lov å gå ut og tigge godteri, så jeg arrangerer fest hjemme i stedet. De to eldste får invitere alle av samme kjønn fra klassene sine, og vi serverer mat og brus og godteri og kake. Så har vi en liten premie på lur til beste kostyme. Dette har vi gjort i mange år, og jeg vil påstå at jeg har lykkes når tiendeklassingene har spurt siden august om vi skal ha Halloween-fest i år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå