Gå til innhold

Blant disse 10, da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha.. Fikk meg en latter på morgenkvisten.

Jeg og har litt sånn assosiasjonsgreie. Tuva som egentlig er litt søtt er for meg tuba. Og Britt=dritt.

Har en jente som hetet Lilja. Lest her inne at folk assosierer det med lilla. Men har i grunn mer tenkt blomst jeg da.

Men til listen.. Liker Matilda, Sunniva, Othilie og Helena best.

Ingrid er poppis ja om enn et skjønt navn. Og enig i at Klare er litt tantete. Tenker litt på hun i Langbein.

Si meg, når skal du levere? Ikke mange barn som kan skryte på seg et årsverk i navnvurdering hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du har veldig mange vakre navn på lista di Kapabel! Jeg har litt for mange av disse på min liste også, til at det er enkelt å velge mener jeg... Setter derfor ikke opp i rangert rekkefølge.

Jeg har akkurat like sprøe assosiasjoner som deg, snur og vender på navnet for å finne det perfekte. En kjempefin og morsom måte å sortere på! :o)

Elisabeth- Kjenner veldig mange som heter Elisabeth og ikke alle som gir like gode assosiasjoner...

Ellinor -ikke maskulint, men fin tyngde i navnet. Liker -nor lyden. Nora, Norun og Ellinor er fine navn.

Ellisiv er fantastisk fint, men får ikke samboeren til å like det. :o(

Helena -stygt på noen dialekter, uttales HEL-ena...

Ingeborg -tenker desverre på en borg av en kvinne

Ingrid- for poppis til at jeg setter det navnet først

Johanne- litt i samme gata som Ingrid

Klara- Veldig fint, men er Klara Ku og det kommer til å bli veldig populært spår jeg.

Konstanse- hvor skal vi stanse? :op

Matilda- tenker ikke mat-hilde, fint.

Sunniva- ser for med et nasjonalromantisk bilde med en lyshåret jente men roser i kinnene.

Othilie-tenker bare, fint navn :o)

Skrevet

Glemte å skrive:

Ellinor, Ellisiv, Sunniva og Othilie er de navnene jeg kunne funnet på å bruke av disse.

Skrevet

Hehe blir ikke bare årsverk, men flere årsverk :)

Due in April (!) - et hav av tid til å sortere ut det eneste ene, med andre ord

Skrevet

Johanne, evt Johanna

Ingrid

Ingeborg

Sunniva

Ellinor

Skrevet

Hehe... merkelig der med assosiasjoner.. men målet må vel være å finne et navn man liker, på godt og ondt, så jeg synes ikke det er noe galt i å assosiere navn med alt mulig rart..... kommer til å gjøre det selv også, til egen fordel :o)

agathe i spagaten.... hehehe

mathilda liker jeg ikke... finest uten h:) ma-tilda, ikke mat-hilda...

stoooor forskjell !

men et navn jeg synes er nydelig, det er olivia:)

Skrevet

Av dem du har igjen: Johanne! Agnes er jo veldig fint :-)

Ville kutta ut Konstanse...

Skrevet

Definitivt Ellinor og Ellisiv!

Syns Ellinor er riktig så feminint jeg ;-)

Skrevet

liker Matilda,Sunniva og Othilie..Feminine og flotte navn samtidig som jeg kan se litt rakkerunger i dem=) Det liker jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...