Blinkimom Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 I såfall skal jeg ha den i morgen, men det kjennes ikke sånn ut... hmmm
kokosyklus Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Nei det er individuelt:) Jeg pleier å ha en syklus på ca 25-28 dager. Når EL er aner jeg ikke, har aldri sjekket det. Jeg bare vet at mensen kommer til fast tid hver måned, men et par dager fra eller til.
Blinkimom Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2009 Trodde det var individuelt hvor mange dager det er TIL el jeg, men at Tr skal komme 14 dager etter el. Denne gangen fant jeg el, og regnet da med at tr sku komme i morgen... Hva sier dere som tester el?
Musemor med tre søte små Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Lengden på lutealfasen (tiden fra eggløsning til mens) varierer fra kvinne til kvinne. De fleste har rundt 14 dager. Jeg har forresten 15. Dersom den er 10 dager eller mindre vil det gjøre at man før problemer med å bli gravid siden da får ikke egget tid til å feste seg. Leger kan da gi medisiner som vil hjelpe på det. Se også http://www.pernille.info/lutealfase.htm Lykke til
Eurecaღmed spireღ Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Skal du teste i mrgen da kanskje? Er jo så spet jeg, på alle dere andre med ikm i uke 44..... Jeg testet positivt m digital morningen 14 dager etter el, trodde ikke den ville vise, men visste egentlig at jeg er gravid. Jeg tror jo at du og er gravid. Så litt spent ja...
Blinkimom Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2009 Testet i dag, ja... eller rettere sagt i natt Fikk ikke sove... hehe! BLENDAHVIT men Tr har heller ikke kommet. Sist jeg var gravid testet jeg 18 dager etter el, og da var det bare svaaak strek, så jeg gir ikke helt opp håpet enda Kan ikke gi opp før tr dukker opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå