Gå til innhold

Noen med bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har smerter i halebeinområdet, som forværrer seg når jeg løfter ting.

Minner litt om isjassmerter med litt iling nedover beinene men mest konsentrert rundt halebeinet.

Er dette kanskje en form for bekkenløsning?

Vet jeg hadde endel smerter i bekkenet forige svangerskap 07/08 men kan ikke huske det kom så tidlig (uke8+4)og akkurat der.

Noen som har brukt fysioterapi for dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Bekkenløsning her. Fikk det ei uke FØR ikm, så det var slik jeg merka at jeg var gravid. Mitt forrige svangerskap kom det vel rundt 3 -4 mnd og da tok jeg ikke nok hensyn til det og ble 100% sykemeldt fra slutten av 4 mnd. Denne gangen skal jeg be om å få redusert og forhåpentligvis klare å holde meg i jobb mye lenger. Har ikke vært hos legen enda, men skal til uka. Er ca 6 uker på vei nå. KOmmer til å forlange å få henvisning til fysio og kommer også til å ta akupunktur på egen regning. Hadde god effekt av det forrige gang.

Skrevet

Takk for svar, vil ikke si noe på jobben ennå men er endel løfting så spørs om jeg snart må gjøre det likevel så de ikke tror jeg sluntrer unna..

Men tenkte å høre med en fysio om litt råd, var sykmeld tidlig sist jeg og, men ønsker å være ute i jobb så lenge som mulig denne gangen siden jeg nettopp har kommet meg ut blandt folk igjen etter lang permisjon;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...