Gå til innhold

Erfaringer med fotsoneterapi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på å prøve det på tarzan, og lurer litt på hvilke erfaringer andre har gjort..

Og om noen har noen å anbefale i Larvik/Sandefjords området..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har prøvd på begge våre kolikkbabyer uten at det hjalp. Men kan jo være fotsoneterapauten som ikke gjorde det riktig...

Har en venninne som sier det hjalp på begge hennes barn. Uansett verd forsøket sier nå jeg!

Skrevet

Har også hørt at det skal være gunstig. Har hatt to kolikkbarn tidligere, men da prøvde jeg ikke fotsoneterapi. Denne gang har jeg hittil prøvd minifom, sukkervann, maltekstrakt, osteopat og manuell terapeut. Ikke noe hjelper :-(

I morgen har vi time til fotsoneterapi, må si jeg er spent... Jeg har i alle fall bestemt meg for at ingen ting skal være uprøvd, for så lenge vi driver med behandlinger og har tro på noe går det liksom sin gang. Det er når (om den kommer) den dagen kommer hvor man må innse at ingen ting hjelper det virkelig er tungt. Bare vente på at det skal gå over og du ikke kan gjøre noen ting for det lille nurket som sliter så fælt... Det er forferderlig! Så vi prøver alt! Alle tips mottas derfor med takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...