lurer og lurer :) Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Hvis jeg fikk mensen 25 oktober, når kommer EL? Noen som vet? Har kjøpt inn både EL tester og graviditetstester som ligger klare Håper på svar fra noen som har litt peil!
M@msen Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 ca 8/11 har du EL hvis du har 28 dagers syklus:)
lurer og lurer :) Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2009 Hmm, har akkurat sluttet på p-pillene så jeg er litt ustabil nå og har egentlig aldri hatt en regelmessig mens.. Men hvis det er 28 dager som er normalt, så har jeg vel det! Takk! Så da starter egget på vei ned den 8 eller?
M@msen Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Din fruktbare periode er: 05.11.2009 - 10.11.2009 Eggløsningen finner sted: 08.11.2009 Termin: 03.08.2010 Håper det gjør deg klokere?? Ikke ekspert jeg... Lykke til:) Vi har sex hver dag i fruktbarhets dagen mine:) pluss ett par dager før og etter:) (Vi er nygifte da..LER)
lurer og lurer :) Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2009 Tusen takk! Det gjorde meg veldig mye klokere! Greit å få litt hjelp av noen erfarne mammaer! Åå sukk, kjente eggstokkene skrek idet jeg leste termin! Hihi:) Ja vi har også sex sånn ca hver dag, vi er unge og spreke hehe Gratulerer som nygift! Hvordan har det klaffet for dere før, siden du er mamma til 2 gutter? Har du noen tips? Gikk du på p-piller før?
M@msen Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Takk takk:) Jge gikk på mini piller begge gangene før vi ble gravide:) Og det klaffet på første pp med 2 mann (1 mann kom ikke helt planlaggt, men veldig velkommen). Så ble vi gravide igjen i september, men hadde en SA for 2 uker siden... så jeg har hatt EL denne uka:) så nå håper jeg spiren sitter og holder seg der inne i 9 mnd:) Skal reise på bryllupsreise på mandag så da håer jeg fokuset blir litt annet ennå å vente:)
lurer og lurer :) Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2009 Okei. Såpass Hehe, da må du kose deg masse på bryllupsreise!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå