mama73 m/tre søte små Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Min gynekolog har pensjonert seg, og jeg lurer på om det er noen som har en dyktig og hyggelig dame å anbefale? Helst med ikke altfor lang ventetid;-)
NormaJean Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Gynekologene i Nedre Vollgt 4. Hun jeg opprinnelig gikk til døde desverre tidligere i år, men hun som har tatt over virker ganske grei. Dr. Anette Berg heter hun. Har du henvisning så er det kun egenandel på 380kr. Hun har innvendig og utvendig UL apparat:) så jeg har allerede sett babyen i magen:) og siden det er svangerskapskontroll er det gratis, juhuu
You can call me Dårris Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg går også til Anette Berg. Har bare betalt 40 kr gangen jeg, med henvisning altså..
NormaJean Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 40kr? men var det svangerskapsrelatert? for da skal man bare betale for materiell. 380kr var egenandel når jeg tok prøver (bla celleprøver) ikke gravid da. hmmm, har jeg betalt for mye tro? må sjekke til uka, skal på ny svangerskapskontroll (som jeg ikke betaler noe for)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå