Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm...

Vi reiser til mandag, og blir borte i 12 dager, og torsdag før vi reiser hjem har jeg IKM men jeg lurer på om jeg skal la være å ta med test på ferie. er jo bare 2 dager over så er vi hjemme...så sparer jeg de pengen hvis TR kommer på besøk liksom...

Men jeg er jo såååå nyskjerrig, og nei de har ikke graviditets test å få kjøpt på en øde øy i det indiske hav:)

TI_HI:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde i hvertfall ikke vært i tvil om å ta med meg test på tur:)

Er for nyskjerrig til det;)

Skrevet

He he, jeg er også det, og ser for meg at jeg kommer til å dø av nyskjerrighet...men tror jeg skal prøve å utfordre meg selv!!!:) ti-hi

Skrevet

Tror jeg hadde angra bittert om jeg ikke tok den med:)

Hehe

God tur i alle fall!

Skrevet

Takk for det,

tror kanskje jeg pakker med en alikevel...ler:)

Skrevet

Du kan pakke med meg, så kan jeg hjelpe deg å tolke symptomer *ler*.

Det hørtes fantastisk ut med en øy i det indiske hav, sukk! Ha en god tur ;-) og ja, jeg hadde nok pakket med en test ,-)

Skrevet

ti-hi, ja 10 dager på maldivene skal blitt godt, hvis du ikke tar stor plass i kofferten, og kan sove ute på en sol seng så tar jeg deg med...:)

Skrevet

Hadde tatt med, bla for å vite mht medisiner (mulig du ikke bruker noe da) og evnt. alkohol - og selvfölgelig litt pga nysgjerrigheten!

God tur da! Höres helt fantastisk ut :-)

Skrevet

I begynnelsen av dette året var TR forsinket hos meg, men testene ble negative. Jeg tok med ett par tester da vi reiste til USA i mars, men TR kom akkurat når vi ankom destinasjonen der vi skulle bo. Den var akkurat 3uker forsinket!! Så hvis jeg hadde vært deg, så hadde jeg tatt med noen tester, bare for å vite at du har liggende hvis nysgjerrigheten skulle ta overhånd:P Håper det klaffer for deg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...