Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I barnehagen lillegutt går i er jeg mest fornøyd med de som jobber der. Syns de er flinke til å ta seg av alle barna, finne på ting, som turer, plukke blader, tegne, male, spiser varm mat en dag i uka, danser på koserommet, og at småbarnsavdelingen er veldig skjermet fra de større barna.

Får utdelt ukesplan hver fredag så vi ser hva de skal neste uke. Henger bilder i gangen og en liste man kan se hvor mange bleier, bæsj eller bare tiss og hvor lenge de har sovet. De tar oss godt imot på morgenen og tar seg tid til en liten oppdatering ved henting. ala, spist godt, sovet bra, lekt mye? etc

Nå når jeg ser hvor mye jobb de ansatte har med barna, så tar jeg hatten av meg. Jeg er så fornøyd med at de ser ut til å virkelig ville barnas beste, og at de følger opp dersom det er noe ekstra. Og at barnet mitt på 20 måneder ikke vil gå hjem når jeg henter henne, må vel være et godt tegn?

Vi er fornøyd med barnehagen :-)

- Først og fremst TRIVES lillegutt!

- Det er hyggelige ansatte der, som trives godt i lag med barna (de tar seg også tid til dem når vi møter dem utenfor barnehagen!).

- Det tar seg tid til hvert enkelt barn

- Det hersker fasinerende ro og orden i barnehagn. Vi leverer ofte litt seint, og har kun opplevd at det har vært kaos en gang.

- Får grei tilbakemelding om det er noe (om det er noe mini har gjort bra eller dårlig, om vi må kjøpe noe nytt av klær ol)

-Klart det er av og til kaos der og. Lillegutt kan komme hjem med kul i panna uten at noen veit hvorfor, - men han er en aktiv gutt og slår seg endel ;-)

- ungen trives og gir alle ansatte en klem eller tre.

- de gjør det de kan for at barnet skal ha det bra, få utvikle seg, leke og ha samvær med andre barn.

- De er myyyye ute, også i regnvær.

- De er hyggelige og tar småting med en gang, da forblir det småting.

- De er aldri ufine mot foreldre, og har stort sett tid til en liten ordveksling ved henting og bringing.

- De skriver litt om dagen på ei tavle i gangen.

- Det er en liten og oversiktelig bhg.

- Det virker som om alle ungene trives.

Også magefølelsen da... Jeg gruer meg aldri til å levere, ungen gruer seg aldri til å gå dit - hun elsker bhg, men elsker også å komme hjem når dagen er over. Slik jeg ser for meg at det er best...

-De ansatte er veldig flinke og omsorgsfulle overfor barna

-Vi foreldre får være med å ta del i/være med å bestemme hvordan opplegget i bhg skal være

-De er mye ute, i all slags vær

-Har varmmat og turdag en gang i uka

-De skriver om dagen og henger opp bilder fra alle gruppene i gangen, så vi foreldre kan lese om dagen til barna når vi henter

-De er veldig opptatt av hva vi foreldre mener om ting, og er flinke til å ta ting til etteretning

-Bhg har et stoooort uteområde med egen skog og gapahuk

-Får ukesplan hver fredag og periodebrev fra den gruppa barnet/barna våre er på hver 14. dag

-Flinke/fleksible til å følge opp ønsker fra oss foreldre (ang. barna)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...