Gå til innhold

Huff,..for fire år siden viste vekta 65

Anbefalte innlegg

Da var jeg trent og i form..

Så kom samboerskapet:P Hehe..sofakosen!

Så fikk vi ei lita tulle, og jeg gikk fra 78 til 112 kg!!

Og nå skal vi få ei ny ei, lille jenta har bare blitt 11mnd.. har ikke fått trimmet nesten noe, vært mye syk og mye på sykehus..

Og gikk på vekta idag, 2mnd gravid.. 95 kg...

Hvor skal dette svangerskapet ende?

Magen er allerede like stor som jeg var når jeg var 4mnd gravid!

Det er så tungt..

Fortsetter under...

For 3 år siden veide jeg 64.. og da syntes jeg at jeg var feit!! Nå sitter jeg her snart fødeklar og veier 113,8kg!!!!!! Samboerskap som har skylden her også.. + 2 graviditeter som endte i SA og MA. La bare på meg, og rakk ikke gå ned igjen før jeg var gravid på ny! Spent på hvordan dette blir når babyen er ute! Frykter at jeg ikke klarer å gå ned igjen..

Det mest skumle spørsmålet i et forhold er: Skal vi lage noe god mat i helgen? Ender gjerne opp med både fredag og lørdag i begynnelsen! Plutselig er buksa trang:S

Kjenner følelsen.. Veide 61 kg for 3 år siden.. Kan desverre ikke skylde på samboerskapet, kun min egen latskap.. Veide 74 kg da jeg ble gravid, er nå uke 32 og veier 95 kg.. Legen min mener at jeg skal feire hver kilo, og at jeg har det perfekte kropp til å få barn (store hofter). Men tror ærlig talt har har litt fetisj for jenter med kjøtt på kroppen ;-)

Kjenner også at jeg blir så frustrert på alle som sier det bare er å amme det av seg! Tenk om du ikke kan amme? Og dessuten, det er ikke alle det funker på?!? Jeg prøver å motivere meg selv på å trene og være aktiv etter lillegutt er født, men er ikke spesielt glad i å trene da..

Huff, vanskelig og sårbart dette med vekt..

beklager altså.. men synes det blir for dumt å skylde på samboeren deres for deres egen vekt! finnes grenser kan man si...

fordi om man får seg samboer, så betyr ikke det at man MÅ sitte på sofaen sammen med han, eller at dere ikke kan spise god mat på helgen som er sunn...

blir bare irritert over folk som må legge skylda på andre for dems egen handling.. det er nok først og fremst vi selv som står bak våres vekt økning!

Uff! har egentlig vært overvektig hele livet! men også tung beinbygning og muskler! når jeg ble gravid veide jeg 82 kg, og da var jeg fornøyd med meg selv! men med engang jeg ble gravid og vi flyttet for oss selv, fåk kg til værs! tenk! når jeg var på mitt værste, så veide jeg 130 kg :S Men såg ikke så tjukk ut! herregud! syns det er rart! selvfølgelig så er jeg masse overvektig no.. var med på fedon en stund med den andre jobben, og trente masse og gikk ned til 110 kr :) kjempe stolt liksom.. helt til jeg begynte hos en baker :( jaja... men er no heldigvis på vei ned igjen no.. han nesten akseptert at jeg er tjukk, men prøver selvfølgelig å gå ned! No skal jeg kaste de klærene som jeg hadde før jeg ble gravid, for dem får jeg aldri på meg igjen ;) men men! jo mer jeg trener og jo mer rett jeg spiser, jo bedre følelse får jeg på meg selv ;) hehe..

• 3 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Hei hovedinnlegger. Jeg kunne ha skrevet det samme selv. Gikk opp nesten 30 kilo med førstemann og bare halvparten forsvant. Når nummer to kom, var det da 15 kilo opp og jeg endte på samme vekt ved fødsel som med førstemann.

Bare 10 av de gikk vekk. Nå som nummer tre er på vei, er planene store om å spise sunt og klare å bevege meg litt (svømme i det minste, det er nok det eneste jeg klarer med mitt bekken), jeg orker ikke tanken på å bli ENDA større enn jeg er nå.

Til du som sier vi ikke skal skylde på andre; det er jo ikke det vi gjør. Vi skylder på livssituasjonen som har forandret seg. Ofte kommer kiloene snikende på, og så merker man det ikke før man triller ut av sofaen en sen lørdags kveld, oppdager da plutselig at "Oj, jammen har jeg samboer og har blitt skikkelig lat, ja! Hvordan i alle dager havnet jeg her?"

• 2 uker senere...

hei HI!

Jeg veide 70 kg når jeg ble gravid med jenta mi, veide 104 før fødselen, etter på havna jeg på 90 kg og ligget å hoppet mellom 90 og 98 kg, med andre mann gikk jeg opp 11 kg, men de gikk av igjen... så har hanglet på mellom 93 og 98 kg, så vet du, så slutta jeg å røyke, å vekta viste plutselig en dag 113 kg!!!!!!!!! :-O Men de skal AV etter fødselen om jeg så må springe med barnevogna!!

:)

• 3 måneder senere...

Uff ja vet hvordan det føles.....

For 3 år siden veide jeg 72 kg... Så traff jeg mannen min. Gikk gradvis opp 10 kg. Så sluttet jeg å røyke (glad for det da) og opp 10 kg til.. Fortsatte opp litt til, og nådde 100 kg, så ble jeg gravid. La på meg 34 kg i sv.skap (sv.skaps forgiftning.) Nå over et år etter fødsel veier jeg i dag 111,9 kg, og sliter og sliter og sliter med å få dem av...

MEN: jeg gir meg IKKE. Det får bare ta tid, men av skal dem tilslutt uansett!!!!!!!!!!!!

Annonse

Veldig likt som hos meg HI..

Jeg har ei jente på snart 11 mnd,da jeg gikk med henne gikk jeg opp fra 72 kg-112 kg. 40 kg!!!!:o

I ettertid har jeg ikke hatt mye tid til å trene så mye som jeg burde ha gjort,og har ikke klart å komme under 85 kg..Nå er jeg 13 uker gravid og veier 91 kg...Må si jeg er veldig redd for hvordan dette skal ende...

Slutta å røyke sist gang,det slipper jeg heldigvis denne gangen. Noen kilo kom vel pga det,og hadde svangerskapsforgiftning og myye vann i kroppen...Men spiste jo akkurat det jeg hadde lyst på,så manglet vel litt selvkontroll:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...