Uro4 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 har ei her på 3 mnd og hun har akkurat nå begynt omtrent bare med mme... defor lurte jeg på hvor lenge den holdt..
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 er vel forskjellig mengde i pakkene,men jeg bruker nan 1 og den varer 1 uke her..
Uro4 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2009 nan 1 her også.. hvor mye spiser han i løpet av en dag... ? får han mat ofte på natta? når er han født? 24 juli her
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 jenta mi er snart 11 mnd og her går det mins en pakke i uka, mest sannsynlig to.
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 han drikke ca 9 dl i døgnet.gir han siste måltid 9 på kvelden og da er han som regel klar for mat igjen neste morgen kl 7.Henner av og til han vil ha mat i 4 tida,men det er ikke ofte.. Han er født 4.august så er jo ikke fullt 3 mnd ennå..
Uro4 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2009 så du får sove om natta du da?? snuppa her våkner to ganger hver natt.. Men, synes hun får i seg litt lite mat i løpet av dagen..så et virker som hun tar det igjen på natta...for da spiser hun gjerne opp flaska med 135.. det gjør hun sjeldent i løpet av dagen.. Lurte litt på å registrere litt for meg selv hva hun spiser i løpet av dagen. Om det er derfor hun er så sulten om natta
Hikken Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Vi brukte Hipp (den "gamle versjonen") til frøkna her, og det gikk omtrent1,5 pakke i uka, kanskje litt mindre )
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 ja,han sover kjempegodt på nettene og det gjør jeg og!!men det har ikke vært sånn hele tida da:) han drikker rundt 180 ml til hvert måltid og det går ca 4 timer mellom de.. Men han er ikke spesielt tung til å spise så mye.var på kontroll med han igår og han veide bare 6,1 kg og var 62 cm lang.. Har du begunt med grøt i tillegg eller?
Uro4 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. oktober 2009 ikke begynt med grøt... får vel bare se om det går seg til etterhvert... jeg har en stor jente, så jeg ville egentlig trodd at hun spiste mer.. Veide 4,7 kilo og var 56 cm ved fødsel.. 12 uker var hun 7 kilo og 66 cm, så hun lider nok ingen nød, men kjedelig at hun spiser såpass godt om natta og surrer mer på dagen.. Prøve å øke tiden mellom måltidene kanskje?
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #12 Skrevet 28. oktober 2009 ja,hvis du klarer å holde henne lenger mellom måltidene så drikker hun mer og blir mettere.Så begynner hun kanskje å sove lengere på nettene også.. jeg har begynt litt med grøt også..kanskje det var en ide og gi henne det på kvelden..det metter jo ekstra godt og når hun da får flaska etterpå og sovner så går det kanskje flere timer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå