Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har fått vite at jeg har cyster en del på høyre eggstokk og gynekologen sa jeg skulle prøve pergotime i 3 omganger. først en vanlig , så en dobbel og den siste trippel trur jeg...

vil dette stabilisere min lange syklus på 40 dager og gjøre sånn at jeg får eggløsning?

hvis ikke dette gikk ville hun henvise meg med en gang til trondheim eller tromsø til ivf-prøverør....

har jeg noen stor sjanse for å bli gravid? føler det ikke vil skje meg...mannen min har friske sædceller, hun sa prøvene hans var fine...

hva må jeg ut med til prøverørsforsøk? noen som har en solskinnshistorie?..sorry ble litt mye spm her....

klem meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140885396-noen-som-kan-gi-meg-litt-h%C3%A5p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

Har selv maaaange småcyster på begge eggstokkene, pga PCO.

Har gått på pergotime, og ble gravid første gang, men så spontanaborterte jeg. Etter det har det liksom ikke villet seg, verken med pergotime, eller naturlig. Men jeg vistte da ialle fall at det var mulig, selv for meg :)

Prøv mer enn gjerne pergotime først, det "stjeler" ikke så mye tid som du kanskje forestiller deg, og kan hende, er det nettopp deg det virker for!! :)

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...