ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Er det vanlig? Holdt på på höyre side i hele natt, nå er det litt på ve. Vet ikke om jeg er gravid, for det er 6 dager til jeg skal ha mens...
Leona77 Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg hadde stikkinger i eggstokken i begynelsen av min graviditet.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Veldig vanlig ) Har du cyster? Da kjenne man d ekstra godt! Bare vær obs på at d ikke går over til knallsterke smerter, blindtarmen e ikke så langt unna, særlig om dn ligge litt høyt. Lykke til, håpe du e gravid )
Carina har to små gull Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde stikkinger ved eggstokk noen dager før positiv test. Hos meg pulserte det mer syntes jeg. pågikk en hel dag.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2009 Takk for svar :-) Ikke fått påvist noen cyster, nei... Men gikk det over igjen för positiv test for dere? For nå kjenner jeg ikke noe, etter 2 dager med disse stikningene. Er 4 dager til IKM (tror jeg). Testet negativt i dag, tenkte teste pga mulig svinevaksine, men turte ikke ta vaksina tross negativ test, i tilfelle jeg SKULLE være gravid likevel. Er litt pessimist nå, siden alt jeg kjente er borte...
Melle *prøver på nr 2* Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Jeg kjente masse stikkinger 7 og 8 dpo (ca 6-7 dager før ikm), deretter ingenting.. Testet positivt 11 dpo Er nå 4+3 og har bare svake murringer innimellom.. Lykke til :-D
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2009 Ok, MeLLe, det er jo lovende :-) Jeg kjente det litt på kvelden 7 dpo, masse 8 og 9 dpo... *håper-håper* Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå